Jedna od velikih prednosti električnih automobila jest mogućnost vraćanja električne energije natrag u mrežu
Tako vlasnici ovih vozila mogu puniti automobile noću dok je struja jeftina, te je vraćati u mrežu preko dana kad je potražnja najviše, te cijena veća.
Vlasnici Nissan Leafa u Njemačkoj prvi će dobiti ovu mogućnost kroz protokol V2G (vehicle-to-grid).
Isprva bi ovu tehnologiju trebali koristiti flotni korisnici Nissanovih vozila s više od 60 električnih automobila na raspolaganju, no za očekivati je da će u dogledno vrijeme i mali korisnici pribjeći ovoj jednostavnoj metodi za ostvarivanje profita.
Ovisno o potrebama za vozilom pojedini korisnici bi se na ovaj način mogli voziti potpuno besplatno, jer bi otkupna cijena mogla bez problema pokriti razliku između potrošene i prodane energije,
Nissanova električna vozila koriste standard za punjenje CHAdeMO, dok europski proizvođači automobila preferiraju CCS.
Za očekivati je da će se u bližoj budućnosti standardizirati jedna vrsta punjača, no i CSS je već sada sposoban za protokol V2G.