Kreiran je na temelju novog ID.7., a stručnjaci iz Volkswagena su maksimalno iskoristili potencijal MEB-a u ovom vozilu, kombinirajući sportske performanse s elegantnim linijama limuzine. Snažan pogon na sva četiri kotača osiguravaju dva motora ukupne snage 411 kW (558 KS) i funkcija pojačanja
Volkswagen je predstavio svoju viziju potpuno električne sportske limuzine u višoj klasi srednje veličine, ID.X Performance. Dogodilo se to na ID. susretima u Locarnu na švicarskoj strani jezera Lago Maggiore (8. do 9. rujna). Spomenimo samo da je Volkswagen već prošle godine oduševio brojne ljubitelje električnih vozila kada je predstavio ID. XTREME i ID.5 GTX 'Xcite' izložbeni automobili.
ID.X Performance show car impresionira snažnim pogonom na sve kotače, ovjesom usmjerenim na performanse i izražajnim izgledom.
Maria Soni Reissfelder, voditeljica marketinga i prodaje Volkswagen ID. obitelj ikaže: 'Predstavljanje ID.X Performance ispred ID. entuzijasta iz cijele Europe daje nam priliku upoznati članove ID. Kluba vozača osobno. Andreas Reckewerth i njegov tim inženjera maksimalno su iskoristili potencijal MEB-a u ovom vozilu, kombinirajući sportske performanse s elegantnim linijama limuzine. Osim našeg emotivnog izložbenog automobila, također ćemo prikazati niz serijskih modela kao što je ID.7, kojeg je pretprodaja započela u Njemačkoj prije samo nekoliko dana.'
Andreas Reckewerth, voditelj ureda za tehnologiju MEB, i njegov tim kreirali su izložbeni automobil na temelju novog ID.7. On kaže: 'MEB nudi mnoge fantastične mogućnosti za pristup razvoju vozila s velikom dozom kreativnosti. Bilo nam je jasno da svoj novi izložbeni automobil želimo bazirati na ID.7 i da ćemo se usredotočiti na poboljšanje performansi. Na taj način možemo pokazati što je moguće.' Kratica MEB (modular electric drive platform) označava modularnu platformu električnog pogona iz Volkswagena.
Snažan s izražajnim izgledom
ID.X Performance demonstrira svoj jedinstveni atletizam kroz svoj dinamičan izgled. Vanjski izgled potpuno električne limuzine ima mnoštvo sportskih značajki – i prednji spliter i stražnji difuzor izrađeni su od ugljika. Inženjeri su povećali kut podnice vozila i podloge (eng. toe) za 80 mm i spustili sportski ovjes s posebno krutim oprugama za 60 mm. Uz pogonsku jedinicu, ovo daje značajan doprinos performansama, čineći upravljanje vozilom još agilnijim.
Vozilo je opremljeno 20-colnim sportskim aluminijskim kotačima sa središnjom bravom i trkaćim gumama veličine 265. Straga, karbonsko krilo osigurava potrebnu potisnu silu (downforce). Zatamnjene stražnjih svjetala naglašava sportski izgled električne limuzine visokih performansi. U unutrašnjosti vozila, putnici sjede na školjkastim sjedalima od karbona, koja pružaju optimalnu potporu čak i uz dinamičan stil vožnje. Crveni detalji naglašavaju sportske karakteristike u unutrašnjosti.
Snažan pogon s dva motora sa 411 kW (558 KS) i funkcijom pojačanja
U ID.X Performance izložbenom automobilu, Volkswagen je nadopunio sinkroni motor sa stalnim pogonom na stražnjoj osovini s dodatnim asinkronim motorom na prednjoj osovini kako bi stvorio pogon na sve kotače. Prednosti ove vrste pogona su mogućnost kratkotrajnog preopterećenja i posebno mali gubici otpora. Zbog toga je ovaj tip motora idealan za isporuku kratkotrajne snage u obliku funkcije pojačanja (boost). Pogonskim momentom upravlja Vehicle Dynamics Manager, koji također upravlja radom blokade diferencijala stražnje osovine u ID.X Performance. Funkcijom se upravlja na zasebnom zaslonu dijagonale 17 cm na središnjoj konzoli.
Energiju pogona s dva motora napaja pogonska baterija, koja omogućuje visoku kontinuiranu izlaznu snagu i kratka vremena punjenja s kapacitetom punjenja do 200 kW.