Zbog straha da će ostati bez visokokvalificiranih inženjera u Opelu su odlučili zaustaviti program dobrovoljnih prekida radnog odnosa uz isplatu otpremnina
Opel je prošle godine prešao iz GM-ovih u ruke PSA grupe, a francuski konzorcij koji čine Peugeot i Citroen obećao je njemačkog proizvođača pretvoriti u profitabilnu kompaniju nakon više od dva desetljeća gubitaka.
Jedna od stavki plana za restrukturiranje je i rezanje radne snage za 3.700 ljudi do 2020.
Opel je zasad primio otprilike 1.000 zahtjeva za dobrovoljni odlazak, no dobar udio u njima čini visokokvalificirani kadar koji je počeo prelaziti u druge kompanije poput BMW-a, Jaguar Land Rovera i Continentala.
Predstavnici Opelovog sindikata zatražili su zaustavljanje programa isplata otpremnina jer strahuju da će kompanija ostati bez ključnih ljudi i ekspertize u segmentu razvoja i dizajniranja platformi za kompaktne osobne automobile.
Eggord Thomaschky, Opelov glavni inženjer, prešao je u BMW minulog prosinca. Ralf Hannappel, Opelov direktor za električna vozila, trenutno je glavni inženjer Jaguar Land Rovera, dok je Florian Koch, čovjek zadužen za razvoj Opelovog multimedijalno-kontrolnog sustava, od prošlog mjeseca prvi čovjek za ‘Napredne vozačke sustave’ u Continentalu.
Odluka o nastavku ili ukidanju programa trebala bi biti donesena koncem svibnja.