Digitalna aplikacija 'Lavanda Dry' spaja korisnike i čistače u realnom vremenu. Korisnici preko aplikacije mogu naručiti čisćenje vozila gotovo bilo gdje u Zagrebu (uskoro i u ostatku Hrvatske) u par klikova i vrlo je jednostavna za korištenje
Velika većina vlasnika ili samo korisnika osobnih automobila, pa i drugih tipova vozila, vodi brigu o čistoći svojih limenih ljubimaca. Naravno, s vremena na vrijeme, u ovisnosti o stanju zaprljanosti vozila odlazimo na uobičajeno pranje vodom u specijalizirane autopraonice ili to činimo sami u svom dvorištu. Barem je to bilo tako unazad proteklih stotinjak godina.
No jeste li znali da osim mokrog pranja postoji i tzv. suho pranje vozila, pri kojem voda i nije baš uvijek potrebna da bi se vozilo kvalitetno opralo? Da, doista postoji i ovaj drugi tip pranja vozila, a mi smo se na praktičnoj prezentaciji uvjerili da rezultati suhog pranja ne zaostaju za klasičnim tipom pranja vodom. Dapače, postoje i određene prednosti ove relativno nove metode pranja.
Digitalizacija usluge pranja automobila
Osim toga, otkrili smo da postoji i vrlo zanimljiva digitalna aplikacija za pranje vozila poput popularnog ubera kad je riječ o taksi prijevozu. O čemu je ovdje riječ?
Naime, dosad ste da biste oprali svoje vozilo se morali odvesti na neko specijalizirano mjesto za pranje, autopraonicu. Sada je došlo neko nova doba i neke nove tehnologije, poput sredstava za čišćenje baziranih na nanotehnologiji. Čak štoviše, ovakav tip pranja je mobilan i 'dolazi' na mjesto gdje vam odgovara u trenutku kad vam odgovara, a vi više ne morate gubiti svoje dragocjeno vrijeme i činiti dodatne kilometre ili se posebno pripremati ako to činite kod sebe u dvorištu.
S varijantom mobilnih autopraonica ovog tipa, poslovni korisnici naruče uslugu, ostave ključ na recepciji svoje tvrtke, a djelatnici Lavande Dry dolaze na lokaciju korisnika i čiste njihove automobile na parkingu ili u garaži poslovnih korisnika. Uvjet je samo da oko vozila koje se pere ostane dovoljno mjesta, kako bi se mogla otvoriti sva vrata vozila radi pristupa djelatnika u procesu pranja.
Zapravo, sve što vam je potrebno jest skinuti aplikaciju Lavanda Dry i slijediti upute.
Kako funkcionira Lavanda Dry aplikacija?
Usluga mobilnog pranja prilično jednostavno funkcionira, a cijeli proces traje manje od 2 minute. Evo što sve trebate učiniti:
- Skinite aplikaciju na mobilni telefon ili na računalo
- Registrirajte se (može i putem Google-a ili Apple ID-a)
- Naručite odgovarajuću uslugu u 5 jednostavnih koraka:
- unesite lokaciju gdje želite da vam operu auto,
- odaberite tip vozila Regular, SUV, Kombi,
- odaberite između ponuđenih usluga: Komplet, Samo vanjsko, samo unutarnje čišćenje
- odaberite u kalendaru datum i vrijeme koje vam odgovara
- kliknite 'Naruči'
Prednosti suhog tipa pranja vozila
Usluga mobilnog 'suhog' pranja vozila je nešto izmedu klasičnog ručnog pranja vozila i 'auto detailinga' pri čemu se detaljno prođe svaki milimetar vozila iznutra i izvana. Postupak kompletnog pranja je sljedeći: najprije se tretira vanjski dio vozila (njegova karoserija i kotači), potom slijedi unutarnje uređenje (tretiranje površina primjerenim sredstvima i usisavanjem).
Treba napomenuti da se tijekom vanjskog pranja jednog vozila upotrijebi se čak 10-15 čistih krpa od mikrofibre kako bi se spriječilo oštećenje laka. Uostalom, pogledajte video u prilogu.
Nanotehnologija koja se koristi u procesu daje dodatnu hidrofobnu zaštitu laku na autotomobilu i daje dodatan sjaj koji traje tjednima.
Ipak, ova usluga ne isključuje zauvijek i klasičan način pranja automobila vodom, ali se izbjegava prekomjeran odlazak u klasične autopraone, u slučaju pretjerane zaprljanosti, npr. blatom ili nakon jesensko-zimske sezone (kada se prometnice posipaju solju ili sipinom).
Gledajući sa strane ekologije, klasično pranje vozila vodom u tradicionalnim autopraonicama zahtijeva otprilike 130-150 litara vode za jedno pranje automobila i stoga su one jedni od najvećih potrošača vodnih resursa u svijetu. Predočimo to jednim zornim primjerom: tvrtka s 1000 automobila koji odlaze na klasično pranje vodom jednom mjesečno se potroši oko 1,5-2 milijuna litara vode godišnje.
Osim toga, kod većine tvrtki njihovi menadžeri i zaposlenici moraju sami odvesti negdje automobil, pa onda tamo trebaju čekati na red za pranje, pa čekati da se auto opere i slično. Naravno, dobar broj njih to radi za vrijeme radnog vremena čime se nepotrebno gubi vrijeme zaposlenika, čime posljedično pada i učinkovitost poslovanja cijele tvrtke.
Nadalje, slično kao i kod drugih platformi, ovime se obogaćuje tržište (tzv. Gig ekonomija) s jos jednom mogućnošću za rad gdje se može raditi potpuno samostalno, bez šefa i u vrijeme koje odgovara radnicima angažiranim na ovoj platformi.
Ova aplikacija spaja korisnike i čistače u realnom vremenu. Korisnici preko aplikacije mogu naručiti čisćenje vozila gotovo bilo gdje u Zagrebu (uskoro i u ostatku Hrvatske) u par klikova i vrlo je jednostavna za korištenje.
Aplikacija za radnike prima radne naloge, i daje mogućnost radnicima da se uključe u rad kad žele i koliko žele, i preko nje mogu naplaćivati svoje usluge na razne načine (kartica, gotovina, faktura).