Popularnost automobilskih proizvođača najbolje se mjeri prodajnim rezultatima, no osiguravajuća kuća Veygo ima alternativnu metodu - pretrage na Googleu
Rezultati za ovu godinu pokazuju da je Toyota još uvijek najpoželjniji proizvođač automobila na svijetu, premda japanska kompanija već neko vrijeme nije na tronu prema ukupnim prodajnim rezultatima.
Prošle godine, naime, najviše automobila prodala je grupa Renault-Nissan. Renault je ujedno i najtraženiji automobilski pojam u Hrvatskoj.
Veygo je proveo istraživanje na 171 zemlji, a u čak 57 od njih Toyota je bila najpretraživanija. Toyotu su ponajviše googlali Amerikanci, Kanađani, Australci, Novozelanđani, Južnoafrikanci, Finci i Filipinci.
Na drugom mjestu našao se BMW, najpopularniji odabir u 25 zemalja, te Mercedes - s dvije zemlje manje.
Po broju ukupnih pretraga Toyota je također na prvom mjestu sa 7,8 milijuna googlanja mjesečno, a slijede Honda sa 7 milijuna, te Ford sa 6,4 milijuna.
Koliko su ovi pokazatelji realan odraz poželjnosti određenog brenda možemo samo nagađati, budući da mnogi korisnici mreže svih mreža internet pretražuju kako bi pronašli ono što im je financijski dostupno, a ne nužno što bi voljeli vidjeti u vlastitoj garaži.
Što vi mislite?