Nije lako trenutno biti automobilski proizvođač. S jedne strane se nalaze sve stroži zakonodavci bez jedinstvenog plana, no s poprilično očitim namjerama da u dogledno vrijeme zabrane motore s unutarnjim izgaranjem, a s druge strane tržište koje pokazuju da kupci još uvijek preferiraju benzince i dizelaše
Tesla, koja je stvorila zasebnu nišu, kao globalno prepoznatljivi proizvođač isključivo električnih automobila, ima na stotine tisuća kupaca u redu za svoj novi model 3, no ta kompanija još uvijek ne zna kako izgleda dobit.
BMW ima električni automobil i liniju hibridnih vozila, no Nijemci se još uvijek ne usude staviti sav novac na elektrificiranu budućnost. Umjesto toga već za dvije godine kreću s novom modularnom platformom na kojoj će izrađivati apsolutno sve modele.
Da, sve!
Zvuči nevjerojatno, no u Münchenu misle ozbiljno. Na istoj platformi radit će benzince i dizelaše, polu-hibride, hibride, plug-in hibride i električne automobile. No, ni to nije sve. Nova platforma bit će podobna za izradu automobila s prednjim, stražnjim ili integralnim pogonom.
Kako će Bavarci ovo uspjeti? Navodno će arhitektura za sva vozila imati iste zone gužvanja i točke montiranja ovjesa, no zato će, primjerice, električna serija 3 umjesto tunela za ispušni sustav imati ravan pod za baterije.
Moramo priznati da jedva čekamo vidjeti kako će čitava ova stvar funkcionirati u praksi, te kako će se odraziti na BMW-ov moto proizvođača ultimativnih vozačkih strojeva,