Godinama konkurencija pokušava srušiti vladara srednje klase iz Münchena no bez većeg uspjeha. Skeptični smo da će to poći za rukom i Hyundaiju s novim Genesisom G70, međutim barem prema prvim podacima i fotografijama, korejski pokušaj je i više nego dobar
Novi Genesis izrađuje se na istoj platformi kao KIA Stinger. Dugačak je 4.685 mm, širok 1.850 mm i visok 1.400 mm, a kad se pojavi u prodaji pogonit će ga 3.3-litreni V6 twin-turbo s 370 KS i 510 Nm, te dvolitreni turbopunjeni redni četverocilindraš s 254 KS 353 Nm. Jedini dizel u ponudi bit će 2.2-litarski redni četverocilindraš s 202 KS i 441 Nm.
Ovo su impozantne brojke.
Najsnažnija verzija G70 jača je čak i od BMW-a 340i, čemu svjedoče i podaci o ubrzanju do stotke za 4,7 sekundi, te maksimalnoj brzini od 270 km/h.
Kupci će za sve modele moći birati između stražnjeg i pogona na sva četiri kotača, a tu je još i vektoriranje okretnog momenta i mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Budući da je G70 razvijan u Europi, na Nürburgringu, za očekivati je da će pružati pravi vozački doživljaj za upravljačem.
Međutim, čak i oni koji preferiraju relaksirajuću umjesto sportske vožnje doći će na svoje. Pogledajte vi samo taj interijer!
Unutrašnjost će biti ponuđena u pet boja, dok će kupci moći birati između deset vanjskih premaza.
Kad svemu navedenom pridodamo činjenicu da je Genesis ove godine u J.D. Powerovom istraživanju zadovoljstva kupaca završio na čelu kolone od 18 proizvođača u premium segmentu, lako je zaključiti zašto s nestrpljenjem iščekujemo priliku da zasjednemo za njegov upravljač i isprobamo ga na otvorenoj cesti.