Otkad smo prvi put investirali u BiH, a nakon toga i u Srbiju, mi se stvarno dobro osjećamo i ponosni smo na ono što smo uradili u BiH. Vjerujemo u ovu regiju i ona može naprijed. Kazao je to u intervjuu za Dnevni avaz Ante Todorić, dopredsjednik Uprave Agrokora
Ante Todorić jučer je bio jedan od sudionika Sarajevo Business Foruma, na kojem je govorio o mogućnostima povezivanja regije na gospodarskoj osnovi. Naglasio je da je Agrokor druga najveća kompanija ove vrste u Jugoistočnoj Europi koja broji 60.000 zaposlenika i koja ima sedam milijardi eura prometa.
Kako je kazao, tih 60.000 ljudi vodi 4.000 visokoobrazovanih kadrova, koji su upoznati s globalnim trendovima na tržištu, a tajna uspjeha cijele korporacije, kako je naveo, jeste vrlo jednostavna – samo rad!
Osim toga, kompanija Agrokor jedan je od najvećih investitora u regiji. Samo u poljoprivredu uloženo je oko 800 milijuna eura, a kako je kazao Todorić, samo u BiH, Agrokor je od 2000. godine uložio oko 300 milijuna eura svježeg kapitala, a vjeruje da se cijela regija dalje može razvijati.
'Ako imamo jednog Džeku, Đokovića, Modrića, Ivaniševića, mislim da možemo i u biznisu uspjeti', naveo je Todorić.
Agrokor je kompanija koja je među prvima investirala u BiH, a upitan čime su se vodili da tada ulažu u prilično nesiguran teren Todorić je kazao: 'Mi smo poduzetnici u duši. Nismo razmišljali o preprekama, gledamo gdje je interes biznisa, gdje se može stvoriti dodana vrijednost, gdje se može napraviti ta vrijednost za nas i sve druge, stanovništvo, kupce, državu... i tu smo investirali. Otkad smo investirali u BiH, a isto tako u Srbiju, mi se stvarno dobro osjećamo i vjerujemo u ovu regiju i ona može naprijed. Nadam se da smo prošli kroz dugu krizu posljednjih godina i da će ovo krenuti naprijed.'
Dopredsjednik Agrokora podržava slogan Sarajevo Business Foruma 'Jedna regija, jedna ekonomija'.
'Agrokor je dokazao da je to moguće i da je moguće napraviti uspješnu kompaniju u regiji i takvih ima još. Ako čovjek ima dobre ljude. Prvo se morate prilagoditi lokalno, morate poznavati svog kupca, menadžment, a to nitko ne može bolje od lokalnih i regionalnih kompanija.
Ja se veselim kada vidim bosanske proizvode u Hrvatskoj, hrvatske u Srbiji, a još više kada vidim naše pivo u Americi, Beču, nema ništa ljepše. To je naš izvoz, to je naš potencijal koji nismo iskoristili. Tu se ova regija sada mora usmjeriti', poručuje Todorić.
Cijeli intervju pročitajte ovdje.