amruševa ulica

Arena Hospitality Group povijesnu zgradu u Zagrebu pretvara u hotel; ali ne otkrivaju o kojoj se točno radi

30.01.2020 u 16:42

Bionic
Reading

Hotelska grupacija Arena Hospitality Group sklopila je 45-godišnji ugovor o zakupu s ciljem razvoja i upravljanja hotelom u Zagrebu, što uključuje pretvaranje povijesne zgrade u povijesnom središtu grada u hotel, čije se otvorenje očekuje za dvije godine, najavili su u četvrtak iz te grupacije

"Razvoj, koji će biti podložan ishođenju potrebnih dozvola, uključuje pretvaranje povijesne zgrade u povijesnom srcu grada u hotel, koji će, kada se otvori, uz oko 120 soba imati i restoran, bar, wellness i spa centar, teretanu, konferencijske prostore i parking", kažu iz te međunarodne hotelske grupacije sa sjedištem u Puli, dodajući da su taj dugoročni ugovor za hotel u Zagrebu sklopili 29. siječnja.

Očekuju da će taj hotel u centru Zagreba pojačati geografsku raširenost nihovog portfelja, koji je trenutno centralno pozicioniran na istarskoj obali te smanjiti izloženost sezonalnosti, a naglašavaju i da je ta transakcija još jedan važan iskorak grupe u izvršavanju strategije osnaživanja svoje prisutnosti u srednjoj i istočnoj Europi.

"Ovaj dodatak portfelju će također pridonijeti jačanju profila grupe u visokom, višem i lifestyle segmentu", ističu iz Arena Hospitality Group.

Na upit Hine o kojoj se točno lokaciji i povijesnoj zgradi u Zagrebu radi, otkrivaju da je lokacija u Amruševoj ulici, ali ne i s kime su sklopili sporazum o tom dugogodišnjem zakupu.

S obzirom da je, kako dodaju, izrada arhitektonskog projekta još u tijeku, na pitanje o iznosu tog zakupa i investicijama u taj hotel odgovaraju da će ukupna financijska ulaganja biti uskoro poznata.

I u 2020. nastavak intenziviranja investicijskog ciklusa

Podsjećaju i da je u 2019. Arena Hospitality Grupa uložila više od 250 milijuna kuna u svoj portfelj imovine, što je uključivalo i prvu fazu ulaganja u kamp Arena Grand Kažela te prvih deset smještajnih jedinica apartmanskog naselja Arena Verudela Beach.

"U 2020. nastavljamo daljnje intenziviranje investicijskog ciklusa sa drugom fazom investicije u kamp Arena Grand Kažela, koja će ovaj kamp pretvoriti u moderan i visoko kvalitetan kamp sa četiri zvjezdice. Uložit ćemo oko 50 milijuna kuna, a investicijski radovi uključuju i daljnju zamjenu mobilnih kućica te postavljanje dodatnih 45 novih luksuznih, dok će za vlasnike modernih kampera biti prilagođene luksuzne, prostrane parcele na najboljim pozicijama uz more", iznose iz Arene na upit Hine.

U sklopu te investicije renovirat će i sve sanitarne čvorove za goste na kamping parcelama, čime će podići konkuretnost među ostalim kampovima, a renovirat će i restoran, bar i sportski centar, te urediti hortikulturu.

"Ukupna investicija u kamp Arena Grand Kažela u obje faze iznosi nešto više od 200 milijuna kuna, a nastavlja se i s planiranim ulaganjem u apartmansko naselje Arena Verudela Beach, gdje će preostalih 146 apartmanskih jedinica biti u potpunosti renovirano na razinu četiri zvjezdice, a obnovit ćemo i restoran na plaži ispred naselja. Ukupna investicija za obnovu tog apartmanskog naselja iznosit će oko 68 milijuna kuna", ističu iz te grupacije.

Početkom ove godine počeli su i investicijski radovi na kompletnom uređenju i repozicioniranju popularnog hotela Brioni, čije je planirano otvorenje za ljetnu sezona 2021. Podsjećaju pritom da je Hotel Brioni izgrađen početkom 1970-ih i bio je jedan od najpopularnijih hotela u bivšoj Jugoslaviji u kojem su boravili mnoge poznate ličnosti iz tog vremena (političari, umjetnici, glumci itd.).

"Nakon kompletnog renoviranja taj će hotel postati suvremeni, luksuzni hotel sa 227 soba i suiteva, s ambicijom da postane 'perjanica' hotelskog poslovanja Arena Hospitality Groupe, a bit će označen i svjetski priznatim hotelskim brendom visoke kvalitete. Ukupna investicija iznosi oko 245 milijuna kuna", zaključuju iz Arene Hospitality Group.