Arena Hospitality Group je objavila polugodišnji financijski izvještaj koji pokazuje da je poslovanje hotelske grupacije na odličnom putu. U prvih šest mjeseci ove godine u Hrvatskoj su ukupni prihodi iznosili 145,8 milijuna kuna predstavljajući rast od 213 posto na godišnjoj razini i blago premašuju ukupne prihode iz 2019. godine za dva posto
'Potražnja za putovanjima nastavlja rasti na svim našim ključnim tržištima od prvog kvartala. Svjedočili smo pozitivnim uvjetima poslovanja tijekom drugog tromjesečja s visokom razinom potražnje u odmorišnom segmentu i posebnim porastom na urbanim tržištima. RevPAR pokazatelj (prihod po dostupnoj sobi) se značajno poboljšao potaknut velikim stupnjem zauzetosti i impresivnim povećanjem cijene u svim segmentima u usporedbi s istim razdobljem 2021. godine.
U prvih šest mjeseci 2022., prihod Grupe bio je bolji od očekivanja Uprave sa značajnim poboljšanjem u odnosu na 2021. godinu, ali i dalje u fazi oporavka. Tome su jako pridonijele investicije u kamping proizvod Arena Grand Kažela i Arena One 99 Glamping gdje je ostvaren snažan rast ADR-a zahvaljujući vrhunskoj ponudi', izjavio je Reli Slonim, predsjednik Uprave Arena Hospitality Group.
Promjena u strukturi poslovnih segmenata rezultirala je povećanim udjelom doprinosa kampova u prihodima u Hrvatskoj gdje je ostvareno 29 posto ukupnih prihoda u prvih šest mjeseci 2022. godine u odnosu na 22 posto ostvarenih u istom razdoblju 2019. godine.
Dobri rezultati i na drugim tržištima
Osim u Hrvatskoj, odlični poslovni rezultati za prva dva kvartala AHG bilježi i na drugim tržištima. Poslovanje u Njemačkoj pokazuje ubrzane trendove oporavka u drugom tromjesečju, s rastom prihoda od 761 posto na godišnjoj razini i te 92 posto ukupnih prihoda ostvarenih u drugom tromjesečju 2019. godine. U lipnju je postignuta popunjenost od 72,6 posto i ADR od 138,5 EUR, što je 39 posto više od 2019. godine.
Na razini Grupe u prvih mjeseci investirano je 139,5 milijuna kuna. Investicije su bile u završetak i otvorenje Grand Hotela Brioni i u nove smještajne kapacitete kampova Arena Grand Kažela i Arena Stoja, a nakon ulaganja u obnovu javnih površina hotela ponovo je otvoren art’otel Budapest u lipnju.
Ukupni konsolidirani prihodi u Hrvatskoj, Njemačkoj, Austriji i Srbiji iznosili su 226,8 milijuna kuna, čineći rast od 303 posto na godišnjoj razini te 85 posto u odnosu na ukupne prihode iz 2019. godine, što ukazuje na nastavak trendova oporavka i dobru ljetnu sezonu, izvijestili su iz Grupe.
'Uspjeli smo angažirati svu radnu snagu potrebnu za rad, svi objekti su u potpunosti operativni i svih 38 restorana i barova je otvoreno. Ostajemo predani našem strateškom fokusu na jačanje našeg postojećeg portfelja, a ponovnim otvaranjem Grand Hotela Brioni Pula 5. svibnja 2022. godine Grupa je dosegla svoju razvojnu prekretnicu uspješnim dovršetkom programa ulaganja i povećanja kvalitete postojećeg portfelja.
Ostvarili smo još jedan uspjeh sklopljenim partnerstvom s Radisson Hotel Group-om dodajući Grand Hotel Brioni Pula u njihovu impresivnu kolekciju nekih od najboljih europskih hotela. Ovo je rezultat proširenog strateškog partnerstva u koje je ušao većinski dioničar, PPHE Hotel Group. U okviru njihovog proširenog partnerstva, PPHE Hotel Group osigurala je pristup čitavoj Radissonovoj obitelji brendova i ima pravo podlicencirati ove brendove Areni. Grand Hotel Brioni Pula prvi je od tri premium objekta Grupe koji je uspješno otvoren, a otvarenje art’otela Zagreb i Riviera Pula planirano je za 2023. godinu', navode iz Grupe.
Pozitivno poslovanje i značajna potražnja zabilježena u lipnju 2022. godine nastavlja se tijekom vrhunca sezone i ohrabruje u očekivanju snažnog oporavka u Hrvatskoj. Vezano za dolaske gostiju s emitivnih tržišta, najjače destinacije su standardne Njemačka, Austrija i Slovenija dok veseli povratak gostiju s UK i talijanskog tržišta.