NAKON SLOVENIJE

Beogradski taksisti dobivaju konkurenciju, Cammeo razvija franšizu i u Srbiji

22.03.2018 u 22:31

Bionic
Reading

Beogradski taksisti dobit će u travnju konkurenciju iz Hrvatske jer kompanija Cammeo počinje razvijati svoju franšizu i u Srbiji, objavili su u četvrtak beogradski mediji, pozivajući se na saznanja specijaliziranog portala franchising.rs

Hrvatski taksi prevoznik Cammeo već je prisutan u 30 gradova u Hrvatskoj i Sloveniji, a svoju mrežu razvija i kroz franšizu – što će biti slučaj i u Beogradu, piše portal franchising.rs, navodeći specifičnosti razvoja franšize u glavnom gradu Srbije.

Partneri kompanije Cammeo u Beogradu s kojima će se sklapati ugovori bit će isključivo sadašnji beogradski taksisti koji već imaju licencu, s obzirom da je gradska uprava ograničila broj broj taksi vozila.

'Kao i svi primatelji Cammeo franšize, i partneri u Beogradu mogu računati na našu tehničku podršku. Pored toga što preuzimamo i obveze oko organiziranja call-centra i prodaje usluge, pogodnost je i što osiguravamo i financiramo nabavku novih vozila. Zauzvrat, zadržavamo određeni postotak od poslovanja primatelja franšize', navodi portal objašnjenja neimenovanog dužnosnika taksi kompanije Cammeo.

Cammeo u Sloveniji
  • Cammeo u Sloveniji
  • Konferencija za medije povodom dolaska Cammea u Sloveniju.
  • Cammeo u Sloveniji započinje s 60 automobila.
  • Presica Cammea u Sloveniji
  • Vozačica slovenskog Cammea
    +2
Taxi Cammeo stigao u Sloveniju Izvor: Promo fotografije / Autor: taxi cammeo

Primateljima franšize Cammeo će osigurati moderan softverski sustav - Taxi Navigator, koji se temelji na GPRS tehnologiji, a uz modernu aplikaciju za korisnike IPhone i Android uređaja, olakšava komunikaciju između call-centra, taksista i putnika. Ovaj sustav već koristi 13.000 taksista diljem svijeta, među kojima i njih oko tisuću u Srbiji.

Sustav objedinjuje i automatska izvješća, upravljanje flotom, redovito se ažurira i dopunjuje najnovijim tehnološkim dostignućima. Uz korištenje aplikacije klijent mobitelom samo uz dva klika naručuje vozilo, a suština poslovne politike je da usluga bude jeftina i kvalitetna.

'Ovo je usluga i komfor koju želimo pružiti Beograđanima', rekao je za portal franchizing.rs direktor Cammeo sustava u Srbiji Branko Čučković.