Sumnje da se nakon propasti agencije Kompas u problemima našla i druga tvrtka u vlasništvu Matka Bolanče pokazale su se istinitima: taj je nekad uspješni menadžer 24. prosinca, dakle na Badnjak, Trgovačkom sudu u Zagrebu podnio prijedlog za otvaranje stečajnog postupka nad tvrtkom Fleet rent a car, a odluka o postupku bit će donesena 30. siječnja
Kao razloge za pokretanje stečaja navode se činjenice da je tvrtka nesposobna za plaćanje, prezadužena i u blokadi dulje od 56 dana, piše Jutarni list.
Dodatno, Fleet rent a car sudu je priložio i potvrdu Fine iz koje se vidi da ima 14,4 milijuna kuna dugovanja, što bi sve trebali biti dovoljno dobri argumenti da se donedavno uspješan biznis rent a cara i formalno proglasi propalim.
Stečaj druge kompanije u vlasništvu Matka Bolanče dolazi samo dva mjeseca nakon što je Bolanča zahtjev za pokretanje stečaja predao i za dotad uspješnu turističku kompaniju Kompas koju je u travnju 2017., putem investicijskog fonda Inspire fusion, preuzeo od bivšeg vlasnika Ivana Pukšara.
Bolančine najave za razvoj Kompasa bile su ogromne, no tvrtka je “kolabirala” u listopadu, ostavivši za sobom 66 zaposlenika koji nisu dobili plaće, ali i tisuće putnika koji su ostali bez novca.
Fleet rent a car Bolanča je pak putem Inspire investments fonda preuzeo u srpnju 2016., i to mu je praktično bio prvi samostalni poduzetnički pothvat. Prije toga, do 2012., bio zaposlen u Plivi.
Kad je preuzeo Fleet rent a car, Bolanča je najavio da je “akvizicija Fleeta početak kreiranja poslovnog uspjeha društva čiji je cilj stvaranje jakih kompanija”, a baš je rent a car biznis, inače iznimno uspješna branša, trebao biti osovina budućeg poslovanja fonda.
Prema podacima s Poslovne Hrvatske, Fleet rent a car 2017. je završio sa 71 milijunom kuna prihoda i padom prihoda od 2015., a računi su mu u blokadi od 19. listopada ove godine.
Osim toga, tvrtka je lanjsku godinu dočekala s gubitkom od 3,6 milijuna kuna, a zbog loših rezultata Bolanča je u svibnju ove godine bio prisiljen povećati temeljni kapital društva na četiri milijuna kuna, kako mu gubitak ne bi prešao iznos temeljnog kapitala.