„Zbog pogreške prilikom prijevoda s naše strane, došlo je do toga da je određen broj mađarskih korisnika dobio netočno sročenu poruku kojom se neispravno obavještavalo korisnike da ne mogu odsjesti u rezerviranom smještaju i da moraju promijeniti rezervaciju“, odgovorili su iz Booking.com Slobodnoj Dalmaciji.
Slobodna Dalmacija prenijela je poruku što ju je od potencijalne gošće iz Mađarske, dobila iznajmljivačica iz srednje Dalmacije:
"Vijesti o koronavirusu (COVID-19): Izmijenite rezervaciju. Ne možete ostati u rezerviranom smještaju zbog trenutnih Vladinih propisa koji se odnose na koronavirus (COVID-19). Isprobajte naše usluge samoposluživanja ili se obratite objektu da biste promijenili rezervaciju."
Iznajmljivačici je bilo nejasno „otkada to Booking.com zahtijeva od gostiju izmjenu rezervacije i sugerira izbor sigurnije destinacije za odmor“.
Prvo je pomislila, jer nije to rijedak slučaj, da se gošća pokušava izvući od plaćanja penala za otkazivanje njezinog smještaja, jer je u međuvremenu možda pronašla jeftiniji na drugom mjestu, pa se poslužila lažnim opravdanjem o Bookingovoj sugestiji za izmjenu rezervacije.
No ubrzo je, istodobnim pozivom i novinarima i Bookingovom menadžerima u Hrvatskoj, shvatila da je gošća ipak nije pokušavala prevariti. Štoviše, nekoliko sati nakon adresiranih upita, ponovno joj se javila i kazala da ipak dolazi u njezin apartman.
Slobodna Dalmacija je stoga kontaktirala centralu Booking.coma u Amsterdamu kako bi rasvijetlili što se dogodilo na relaciji gošća iz Mađarske – iznajmljivačica iz Dalmacije. Istraživalo se dva dana...
„U Booking.com-u nastojimo našim korisnicima proaktivno pružiti podršku tako da im osiguramo najnovije informacije vezane uz njihove rezervacije. Iz tog razloga smo nedavno poslali poruke korisnicima s nadolazećim rezervacijama kako bismo ih informirali da mogu postojati vladina ograničenja za putovanja, pri čemu smo ih uputili da se jave direktno smještajnoj jedinici kako bi saznali više i prema tome prilagodili napravljenu rezervaciju smještaja“, odgovorili su redakciji u Splitu iz centrale u Amsterdamu.
„Nažalost, zbog pogreške prilikom prijevoda s naše strane, došlo je do toga da je određen broj mađarskih korisnika dobio netočno sročenu poruku kojom se neispravno obavještavalo korisnike da ne mogu odsjesti u rezerviranom smještaju i da moraju promijeniti rezervaciju. Navedena pogreška u prijevodu se ispravlja i trenutno radimo na tome da pružimo podršku korisnicima i partnerima koji su uključeni u ovaj slučaj kako bismo došli do zadovoljavajućih rješenja za obje strane“, naveli su u odgovoru.