Boris Ličina Borja, stručnjak za komunikaciju na digitalnim platformama s preko dvadeset godina radnog iskustva, pridružio se agenciji BBDO Zagreb na poziciji voditelja digitalnih komunikacija. BBDO ovim angažmanom dodatno pojačava svoj digitalni tim, čiju produkciju od lipnja ove godine vodi Ivica Ivaci
Ličina u BBDO dolazi na valu osvajanja globalnog digitalnog natječaja za brend Staropramen. Između ostalog, angažiran je i na poslovima vezanim uz klijenta IKEA, kojeg BBDO Zagreb vodi u segmentu razvoja i digitalne produkcije za tržišta Hrvatske, Srbije i Rumunjske, priopćili su iz BBDO-a.
'Već neko vrijeme pratimo trend odlaska generacije Z s društvenih mreža. Rezultat je to evolucije digitalne komunikacije i interakcije korisnika s digitalnim platformama, kojoj se i mi moramo prilagoditi. Siguran sam da će moja dugogodišnja ekspertiza na tom području, u kombinaciji s kreativnim i produkcijskim snagama BBDO-a biti dobitna kombinacija za odgovor na taj izazov', kaže Ličina Borja.
'Izuzetno nam je drago da se Borja pridružio našem digitalnom timu, kojeg posljednjih godina intenzivno razvijamo i stalno rastemo. Rad na bilo kojoj kampanji danas je nezamisliv bez jake digitalne komponente. Borjinim dolaskom pojačavamo komunikacijski segment i razvoj digitalnih strategija brendova na društvenim mrežama', rekao je Luka Duboković, izvršni direktor i član Uprave BBDO Zagreb.