OBORENI REKORDI

Dani komunikacija okupili više od 1.600 marketinških stručnjaka

19.04.2016 u 14:22

Bionic
Reading

Od 14. do 17. travnja u rovinjskom hotelu Lone održani su 4. po redu Dani komunikacija koji su ove godine privukli rekordan broj sudionika

Ovaj vodeći hrvatski festival marketinških komunikacija okupio je više od 1.600 marketinških stručnjaka iz Hrvatske i regije koji su uživali u predavanjima, neformalnim druženjima i odličnom zabavnom programu uz nastupe Ante Gelo Banda i Lollobrigida.

U natjecateljskom dijelu programa nagrađene su najbolje oglasne kampanje u prošloj godini, a trijumfirala je agencija BBDO Zagreb koja je osvojila titulu Agencije Godine za kampanju ‘Naša su mjesta zakon’ i Grand Prix Effie za kampanju ‘Dijalekti’ Zagrebačke pivovare.

Najuspješnija agencija natjecanja MIXX je agencija Señor koja je u suradnji s agencijom Studio Čavar osvojila nagradu za kampanju ‘Reci to glasno’ za Outdoor Akzent.

Ove godine prvi put je održano natjecanje Young Lions za mlade kreativce do 30 godina, a Grand Prix osvojile su Tea Silvia Vlahović i Sanja Planinić iz agencije Bruketa&Žinić OM za rad ‘Rana ptičica’ za UNICEF-ov program podrške predškolskom odgoju i obrazovanju u Hrvatskoj.