NAGRADA BRUKETI&ŽINIĆU

Bračko vino Stina ima najbolju ambalažu u Europi

11.06.2012 u 12:50

Bionic
Reading

Bračko vino Stina, autentičnih sorti pošip, plavac mali i vugava, osvojilo je zlato na natjecanju European Design Awards u Helsinkiju za najbolju ambalažu zahvaljujući dizajnu agencija Brandoctor i Bruketa&Žinić OM

To je već sedma nagrada tom jedinstvenom hrvatskom vinskom brendu, premda je tek nedavno izašao na tržište. Osim priznanja za najbolju vinsku ambalažu u Europi, Stina je prije samo mjesec dana ovjenčana broncom na prestižnom svjetskom natjecanju Art Directors Club.

Anja Bauer Minkara, brend konzultantica iz Brandoctora, kaže: 'U posljednje vrijeme se puno priča o brendiranju hrvatskih vina. Iako ima puno teorija, stvari su jednostavne i jasne: da bi te netko primijetio, moraš imati jedinstvenu priču ispričanu na zanimljiv način. A mi vjerujemo da iza svakog dobrog hrvatskog vina stoji stvarna, zanimljiva priča koja čeka da bude ispričana.'

'A koja je Stinina priča? Otok Brač poznat je po prekrasnoj prirodi i snježnobijelom kamenu. Otok i njegov kamen oduvijek su bili izvor inspiracije mnogim kiparima, pjesnicima, slikarima i književnicima. Poput otoka Brača, vino Stina inspirira svakoga tko ga kuša. Etiketa Stine je prazna i otvorena za svačiju kreativnost – i po tome je originalna na svjetskom tržištu', objašnjavaju u agenciji.

Hrvatsko vino Stina se dobitkom međunarodnih nagrada u Helsinkiju i New Yorku našlo u društvu vrhunskih svjetskih brendova kao što su Google, New York Times Magazine, BMW, Deutsche Bank, IBM, Samsonite, Land Rover, Daimler, Lady Gaga i drugi.