Skims, brend intimne i odjeće za oblikovanje tijela koji je 2019. osnovala američka reality zvijezda i poduzetnica Kim Kardashian, dosegao je ovaj tjedan vrijednost od četiri milijarde dolara, nakon nedavnog prikupljanja 270 milijuna dolara u posljednjem krugu financiranja, piše New York Times. Ukupno je Skims prikupio oko 670 milijuna dolara u samo četiri godine. Ne samo da sada vrijedi dvostruko više od Victoria's Secreta, već se sprema za poziv u veliku ligu: inicijalnu javnu ponudu (IPO)
Investicijska tvrtka Wellington Management, koja je vodila posljednji krug financiranja Skimsa, poznata je po tome što radi s tvrtkama koje se spremaju izaći na burzu. Druge tvrtke koje sudjeluju u tome uključuju Greenoaks Capital Partners te postojeće podupiratelje D1 Capital Partners i Imaginary Ventures.
Skims je također nedavno zaposlio glavnog financijskog direktora Andyja Muira, koji je prethodno radio u Nikeu, a dovođenje financijskog direktora često je znak da slijedi IPO.
Unatoč nestabilnom početku Skimsa, linija je rasprodana gotovo odmah nakon lansiranja u rujnu 2019., s 'desecima tisuća narudžbi u nekoliko minuta', rekao je ranije izvršni direktor tvrtke Jens Grede. Od brenda odjeće za oblikovanje tijela, Skims se proširio na niz drugih kategorija, među ostalim kupaće kostime, s planovima da se ove jeseni proširi na mušku odjeću i otvori fizičke trgovine.
Iz kruga u krug, vrijednost Skimsa nastavlja rasti bržim tempom nego što je to predviđao Wall Street. Trenutno je brend na putu da postane tvrtka vrijedna milijardu američkih dolara sa stopom rasta od 100 posto, iako postoji tek od 2019.
Ove godine očekuje se 750 milijuna dolara prodaje, najavio je Grede. 'U nekom trenutku u budućnosti, Skims zaslužuje biti dioničko društvo izlistano na burzi', naglasio je.
Neto vrijednost Kim Kardashian procjenjuje se na 1,4 milijarde dolara. Njoj i njezinim sestrama Kardashian i Jenner često se zamjera na slavi i utjecaju jer su postale poznate zbog reality showa 'Keeping It Up With The Kardashians'.
Voljeli je ili ne, uspjeh joj se ne može osporiti, a Kim, osim Skimsa, iza sebe ima tvrtke KKW Fragrance i KKW Beauty. Osim što je trenutačno uspješna studentica prava, a odnedavno i glumica, dosad je pokrenula nekoliko poslova, uključujući mobilnu igru te linije personaliziranih emojija i kozmetičkih proizvoda. Lansirala je i brend KKW Beauty 2017. godine, a njegovi proizvodi rasprodani su za manje od tri sata.
Poslovno carstvo započela je graditi i prije nego što je postala slavno lice. U srednjoj školi preprodavala je tako odjeću i obuću kupljenu u trgovinama ili onu odabranu iz svog ormara, a do 2006. otvorila je sa sestrama Kourtney i Khloé maloprodajnu trgovinu pod nazivom DASH u Calabasasu u Kaliforniji te ju je promovirala u obiteljskom reality showu.