Hrvatska reklamna agencija Bruketa&Žinić OM priopćila je danas kako je kupila 50-postotni udjel u beogradskoj reklamnoj agenciji Popular, čime je svojem timu pridodala još 12 mladih stručnjaka za tržišne komunikacije
Kako se navodi na web-stranicama agencije Bruketa&Žinić, sklapanjem partnerstva s beogradskom agencijom Popular formirana je nova agencija Popular Bruketa&Žinić OM specijalizirana za strateško planiranje, offline i online tržišne komunikacije, branding i dizajn sa sjedištem u Beogradu.
'Veliko nam je zadovoljstvo što smo u Popularu pronašli iznimnu grupu mladih talentiranih kreativaca čije će ideje, znanje i talent ojačati naše zajedničko poslovanje na svim tržištima. Veselimo se zajedničkoj suradnji, posebno na projektima kojima pokušavamo ući na izazovna tržišta na kojima još nismo prisutni, poput austrijskog', ističe u priopćenju kreativni direktor i suvlasnik reklamne agencije Bruketa&Žinić Davor Bruketa
Agencija Popular prisutna je na tržištima jugoistočne Europe od 2006. godine.
'Ulazak Bruketa&Žinić OM u našu vlasničku strukturu nije samo prilika za proširenje našeg poslovanja nego i prilika za razmjenu znanja, posebno na području strateškog planiranja i produkcije', izjavio je osnivač beogradske reklamne agencije Popular Boris Marčetić
Popular i Bruketa&Žinić OM su reklamne agencije koje se bave offline i online tržišnim komunikacijma, brendingom i dizajnom. Zajedno sa digitalnom agencijom Brlog, brending konzultatntima Brandoctor i shop concept studijem Brigada, čine grupu međusobno povezanih agencija u kojima 70-tak stručnjaka za tržišne komunikacije servisira naručitelje iz Slovenije, Hrvatske, Srbije, Ukrajine i Azerbajdžana.
U portfelju grupe nalaze se projekti za desetke različitih naručitelja poput slovenskog Tuša i Uniona, hrvatskih TDR-a, Podravke, Kraša, Atlantic grupe, srpske Državne lutrije, regionalnog Avona, Triglav osiguranja, Fruvite, azerbajdžanskih Nar mobilea, Pasha banke, ukrajinskog Freshtela ili libanonskog Hijack Byejack-a, navodi se u priopćenju.