Osiguravajuće društvo Allianz Hrvatska je u 2022. godini ostvarilo bruto premijski prihod u iznosu od 196,3 milijuna eura (1,47 milijardi kuna), odnosno 20,3 posto više u odnosu na prethodnu godinu. Bruto dobit dosegla je rekordnih 20,7 milijuna eura (156 mil. kuna), što je za 4,1 milijuna eura (31 mil. kuna) više u odnosu na godinu prije, ponajprije zahvaljujući profitabilnosti neživotnih osiguranja
Ostvarenjem rekordnih poslovnih rezultata u bruto premijskom prihodu i bruto dobiti u 2022. godini, Allianz Hrvatska je povećao svoj tržišni udio na 11,67 posto te potvrdio strategiju rasta kao broj jedan svjetski osigurateljni brend.
Rast je zabilježen u svim segmentima poslovanja. U neživotnim osiguranjima bruto premija je rasla 14,5 posto, a bruto dobit 27,4 posto, ponajviše zahvaljujući rastu u imovinskim i zdravstvenim osiguranjima te snažnom rastu podružnice Allianz Slovenija u kojoj je zabilježen rekordan rast bruto premije od 47,7 posto. U životnim osiguranjima bruto premija rasla je 30,8 posto, podjednako u svim segmentima ponude.
Omjer solventnosti Allianza na kraju 2022. godine iznosio je visokih 189 posto, odnosno 215 posto uz EUR pretpostavke, čime uz ostvareni kombinirani omjer od 89,2 posto Allianz Hrvatska svojim klijentima i investitorima šalje snažnu poruku o sigurnosti njihovog poslovanja. Kapitaliziranost društva za osiguranje ključna je u ostvarenju jamstva ispunjenja svih obveza te iznimno važna za stabilnost kompanije.
Unatoč izazovnim vremenima, ponajprije uzrokovanih ratom u Ukrajini, rastom inflacije i kamatnih stopa, iz Allianza ističu kako su 'rekordni poslovni rezultati ostvareni zahvaljujući pomno osmišljenoj strategiji, ulaganju u tehničku izvrsnost, detaljnim operativnim planovima te izvanrednom doprinosu svih njihovih zaposlenika i povjerenju klijenata koje im je od iznimne važnosti'.
Osim rezultata u kojima je zabilježen rast bruto premije, bruto dobiti i tržišnog udjela, Allianz Hrvatska ostvario je pozitivne rezultate u mjerenjima zadovoljstva klijenata i zaposlenika koje svakodnevno provode u svim segmentima poslovanja kroz kontinuirani proces prikupljanja povratnih informacija. Njihovu kvalitetu i uslugu klijenti su u 2022. godini ocijenili ukupnom ocjenom 4,6 od mogućih 5,0, što je rezultat Allianzovih ulaganja u proizvode i digitalni razvoj kako bi svojim klijentima omogućili što kvalitetniju i bržu uslugu. U 2022. godini su zabilježili najbržu isplatu štete, i to samo dva sata od prijave štete.
Osim važnosti zadovoljstva klijenata, iz Allianza ističu i važnost zadovoljstva njihovih zaposlenika koje je u 2022. godini veće u odnosu na prethodnu godinu. Kontinuirano ulaganje u rast i razvoj zaposlenika jedna je od njihovih strateških odrednica što potvrđuje porast motivacije i angažmana zaposlenika iz godine u godinu.