Hrvatska poduzeća visoko su integrirala informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) u poslovanju, pa ih po 90 posto koristi računala i ima pristup internetu, a 71 posto ima svoju internetsku stranicu, pokazuje istraživanje Državnog zavoda za statistiku (DZS) o primjeni IKT-a u poduzećima u 2015
To je istraživanje DZS proveo online upitnikom na uzorku od 4.500 poduzeća - od ukupno njih nešto više od devet tisuća - a u istraživanju je sudjelovalo 2.231 poduzeće, što znači da je odaziv bio oko 50 posto.
Visok stupanj integracije IKT-a u poduzećima potvrđuju i podaci da 87 posto poduzeća koristi neki oblik fiksne širokopojasne veze za pristup internetu, što je u odnosu na godinu prije pad od 6 posto uzrokovan porastom dostupnosti i korištenja mobilnih uređaja koji su pak pridonijeli 16-postotnom porastu korištenja mobilnog pristupa interneta na 80 posto poduzeća koji to čine.
Po vrstama djelatnosti, jedino sva ispitana poduzeća iz izdavaštva i komunikacija imaju računala i pristup internetu (100 posto), dok najmanje postotke korištenja među svim djelatnostima imaju hoteli i restorani te prijevoz, po 84 posto.
Po veličini poduzeća, podaci DZS-a pokazuju da jedino sva velika poduzeća imaju pristup internetu, a tek nešto manje, 98 posto, srednja poduzeća, dok ih je najmanje, 88 posto, među malim poduzećima.
Unatoč velikom korištenju interneta i postojanju vlastitih web stranica u poduzećima, još uvijek je vrlo nizak opseg e-trgovine, odnosno internetske prodaje, koja u ukupnoj prodaji roba i usluga čini tek 14 posto, a nije raširena ni uporaba društvenih medija (mreža) koje za poslovanje koristi 38 posto poduzeća.
Pritom se mala poduzeća društvenim mrežama kao 'kanalom' za reklamiranje, razmjenu informacija i druge 'odnose' s korisnicima, služe znatno više nego srednja i velika poduzeća.