case study

Evo kako je Hrvatska turistička zajednica osvojila Google i inspirirala turiste

14.11.2017 u 10:11

Bionic
Reading

Google je na svojim stranicama 'Think with Google' objavio detaljnu analizu kampanje Hrvatske turističke zajednice (HTZ) 'Croatia Feeds' pokrenute prošlog kolovoza kojom se željelo na originalan način inspirirati potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije. Googleovom analizom ona je ocijenjena kao vrlo uspješna, odnosno kao primjer dobre prakse u kreiranju i provedbi promotivnih kampanja

U analizi se navodi uspješno korištenje Google rješenja za precizno plasiranje sadržaja prema krajnjim korisnicima. Od postignutih rezultata, kako su priopćili iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ), izdvajaju trostruko više klikova postignutih u sklopu ove kampanje u odnosu na druge prosječne kampanje, 40 postotni veći prosječni posjet web lokaciji kampanje od postavljenog cilja te 40 postotno povećanje općeg pretraživanja vezanih za Hrvatsku.

Naglašeno je također kako je HTZ uspješno koristila rezultate analiza o najčešćim pretraživanjima vezanih uz Hrvatsku pa je na taj način implementirana precizna strategija sadržaja i targetiranja, ali i oglašavanja.

'Croatia Feeds predstavlja kampanju koja je zapravo temeljena na interesima krajnjih korisnika po tržištima, što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje. Upravo se sami koncept po svojim karakteristima značajno distancira od uobičajenih online kampanja jer ova sadrži preciznu kombinaciju intrigantnih naslova, zanimljivih tekstova i atraktivnih fotografija popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda', komentirao je kampanju direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristijan Staničić te dodao kako ova googleova analiza potvrđuje da su bili vrlo uspješni u privlačenju pažnje korisnika odnosno potencijalnih turista.

turistice slapovi krke
  • Slapovi Krke (1)
  • Slapovi Krke
  • Slapovi Krke (10)
  • Slapovi Krke (2)
  • Slapovi Krke (3)
    +7
Turisti na slapovima Krke Izvor: Pixsell / Autor: Dusko Jaramaz

Kampanja je pokrenuta prošloga kolovoza, a glavni joj je cilj bio na originalan način inspirirati potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije. Zbog toga je kreirana i posebna web stranica 'Croatia Feeds'. U stvaranju kampanje kao i njezina sadržaja, uz HTZ sudjelovali su i članovi Google kreativnog tima 'The ZOO' koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama.