Njemački proizvođač automobila Daimler očekuje nastavak rasta prodaje u Kini zahvaljujući snažnom poslovanju u segmentu luksuznih automobila, unatoč padu tog najvećeg svjetskog tržišta automobila
Sigurni smo u pogledu toga, kazao je član Daimlerova upravnog odbora zadužen za kinesko tržište Hubertus Troska u Pekingu povodom početka proizvodnje Mercedesove nove A-klase za kinesko tržište.
Nekoć garant rasta, kinesko tržište automobila - najveće u svijetu po broju registracija automobila - posljednjih se mjeseci smanjilo jer su potrošači smanjili potrošnju zbog trgovinskog rata između Sjedinjenih Država i Kine.
U prvih 10 ovogodišnjih mjeseci prodaja kod svih automobilskih kompanija u Kini smanjila se za 0,1 posto, na 22,97 milijuna automobila.
Samo u listopadu ove godine pala je za 11,7 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, što je njezin najveći pad u posljednjih sedam godina.
Unatoč teškim tržišnim uvjetima, "tržište luksuznih vozila i dalje raste", istaknuo je Troska.
Njemački proizvođač brendova automobila poput Mercedesa i Smarta očekuje dvoznamenkasti rast prodaje na kineskom tržištu u cijeloj 2018. godini.
Kinesko tržište godinama je najvažnije tom njemačkom proizvođaču sa sjedištem u Stuttgartu. U prvih 10 mjeseci ove godine prodao je 550.938 automobila brenda Mercedes, što je 12,7 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.
Daimler u Kini prodaje više automobila u segmentu luksuznih brendova od Audija i BMW-a.