Atlantic Grupa je u prva tri ovogodišnja mjeseca poslovala s neto dobiti nakon manjinskih interesa od 44,6 milijuna kuna, što je 39,3 posto više u odnosu na isto razdoblje lani, pokazuje u srijedu objavljeno financijsko izvješće te kompanije
Istodobno, kompanija je uvećala i prihod od prodaje, i to za 3 posto, na 1,157 milijarde kuna.
Ukupnim prihodima od prodaje Atlantic Grupe u prvom tromjesečju najviše je pridonijela prodaja kave, s udjelom od 18,8 posto, odnosno 220,4 milijuna kuna.
Promatrano po tržištima, najveći rast od 11,7 posto ostvaren je na tržištu Hrvatske, koje ima najveći udjel u ukupnom prihodu od prodaje od 25,8 posto. Prodaja u Srbiji, drugom najvećem tržištu, s 22,6 posto udjela u ukupnom prihodu od prodaje, zabilježila je rast od 6,3 posto.
Dobit prije kamata i poreza (EBIT) u tome je razdoblju smanjena 14,2 posto na 73,6 milijuna kuna.
"Unatoč izazovnim gospodarskim uvjetima u regiji i šire, a posebice u Rusiji i Ukrajini, Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2015. godine ostvarila rast prihoda od prodaje te daljnje poboljšanje neto profitabilnosti. Sredinom ožujka u rad je pušten proizvodni pogon energetskih pločica u Novoj Gradišci, što predstavlja najveći investicijski ciklus Atlantic Grupe u razvoj proizvodnje, a uspješno je započet proces integracije tvrtke Foodland koja s brendom Bakina tajna predstavlja pojačanje brendiranog asortimana Atlantic Grupe", istaknuo je u priopćenju Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.
"U nastavku 2015. godine fokus će biti na daljnjem rastu i internacionalizaciji poslovanja, upravljanju operativnim i financijskim rizicima, optimizaciji poslovanja, održavanju likvidnosti i upravljanju financijskim obvezama“, rekao je Tedeschi.
Prvo ovogodišnje tromjesečje obilježili su otvaranje novog suvremenog pogona za proizvodnju energetskih pločica u čiju je izgradnju i opremanje uloženo 100 milijuna kuna, prebacivanje proizvodnje energetskih pločica s ugovornih vanjskih proizvođača u vlastiti pogon i integracija kompanije Foodland u poslovni sustav Atlantic Grupe s ciljem ostvarivanja prodajnih i troškovnih sinergija, navodi se u izvješću.