Predstavnici udruge Eko Kvarner u četvrtak su iz Rijeke poručili kako je pravo vrijeme da se postavi pitanje tko je pisao lex LNG, odnosno Zakon o terminalu za ukapljeni prirodni plin, kao i natječaj za jedinicu za prihvat, skladištenje i uplinjavanje za brod za planirani plutajući LNG terminal u Omišlju na Krku
Vjeran Piršić iz Eko Kvarnera kazao je na konferenciji za novinare kako je taj natječaj, prema podacima do kojih je udruga došla, izvanredna i nevjerojatno povoljna prilika prilika za dobavljača broda.
Rekao je kako su udruzi anonimno dostavljene preslike četiriju stranica tog dokumenta, za koje u udruzi procjenjuju da po svemu pripadaju natječaju.
Upitnim smatra zašto brod, za koji je natječaj raspisan, može biti star i do 18 godina, a instalacije do dvanaest godina, kao i to je li natječaj pisan za poznatog dobavljača i poznati brod.
Piršić je upozorio kako će, prema uvjetima iz dobivenog dokumenta, strana tvrtka dobavljač broda moći prodati brod star 18 godina, za to dobiti 160 milijuna eura, vlasnički udjel u tvrtki LNG Hrvatska te koncesiju na lučko područje na 99 godina.
Uz to, dodao je, obveza održavanja broda tijekom deset godina stajat će još oko 90 milijuna eura.