karijere

Filip Rabuzin novi šef marketinga u Heinekenu

06.03.2017 u 11:38

Bionic
Reading

Filip Rabuzin novi je direktor marketinga i član menadžment tima kompanije Heineken Hrvatska. Bit će odgovoran za strateško upravljanje portfeljom brendova kompanije među kojima su Karlovačko, Laško, Heineken, Amstel, Krušovice i Stari lisac. Ranije je radio kao rukovoditelj grupe proizvoda u mainstream segmentu te je bio zadužen za brend Karlovačko i njegove ekstenzije.

Rabuzin je u kompaniji počeo raditi 2012. kao rukovoditelj grupe proizvoda u mainstream segmentu, zatim je radio kao rukovoditelj za Consumer Market Intelligence i inovacije, da bi nakon toga ponovno preuzeo poziciju rukovoditelja grupe proizvoda u mainstream segmentu.

On će naslijediti Roberta Giugliana, koji je u kompaniji proveo tri godin i koji je zaslužan za uvođenje nove kategorije– cidera. Zaslužan je i za modernizaciju vizualnog identiteta Karlovačkog, te proširenje Karlovačko obitelji uvođenjem ekstenzija kao što su Karlovačko Natur Radler, Karlovačko Retro nepasterizirano te Karlovačko Rezano nefiltrirano.