Bloomberg Adria, multimedijalna platforma koja će domaćim i regionalnim biznismenima donositi najrelevantnije poslovno-financijske vijesti, predstavila se sinoć hrvatskoj poslovnoj zajednici u svojoj zagrebačkoj redakciji
U sklopu partnerstva prestižnog globalnog brenda Bloomberg i kompanije MTel Swiss uspostavljeno je pet uredničkih centara, u Ljubljani, Zagrebu, Beogradu, Skopju i Sarajevu.
Više od 130 novinara, analitičara, financijskih i drugih stručnjaka svakodnevno će putem svog TV kanala, web portala, tiska i društvenih mreža donositeljima odluka i budućim liderima jugoistočne Europe pripremati aktualnosti iz poslovnog i financijskog svijeta, popraćene dubinskim analizama.
Scott Havens, glavni izvršni direktor Bloomberg Media, pozdravio je sudionike putem video poziva. Istaknuo je kako se raduje suradnji s lokalnim partnerom koji dijeli predanost neovisnom novinarstvu i uvjerenje da pametne ideje i nove perspektive mogu oblikovati budućnost poslovanja.
Rusmir Nefić, član odbora direktora Bloomberg Adrije, istaknuo je kako trenutno nema kompleksnijeg i ambicioznijeg medijskog projekta u cijeloj Europi.
'U ovaj projekt smo krenuli od vas, poduzetnika, htjeli smo razumjeti što vam nedostaje u medijima i stvoriti platformu koja će odgovoriti na sve vaše potrebe. Želimo izbrisati klasičnu granicu između medija i konzumenta te stvoriti poslovnu zajednicu kroz koju ćete dobivati sadržaj koji želite, na jeziku koji razumijete i da možete međusobno dijeliti informacije koje su vam važne', poručio je Nefić.
Glavni operativni direktor Bloomberg Adria Samo Ošina naglasio je kako je cilj projekta kreirati ne samo poslovni medij, već i poslovnu mrežu novih prilika za danas i sutra.
'Naša je odgovornost pružiti informacije, analizirati razvoj tržišta i pružiti ljudima na vodećim pozicijama najbolju moguću osnovu za donošenje odluka', rekao je.
Članovi hrvatske poslovne zajednice na predstavljanju
Damir Zorić, predsjednik Hrvatske udruge poslodavaca (HUP), kazao je kako je u današnjem svijetu ključna brzina, ali da ona sa sobom nosi opasnost površnosti.
'Vaša reputacija je da ste pouzdani i nadam se da ćete takvi i ostati jer brzina jest važna, ali nije presudna. Nama su potrebne pouzdane informacije i zato ćete u svom radu imati podršku nas iz poslovne zajednice', rekao je Zorić
Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac poručila je kako je Hrvatska u posljednjih 30 godina Hrvatska ostvarila mnogobrojna gospodarska i društvena postignuća.
'Očekujemo i skorašnji ulazak u Eurozonu i Schengen, što će dodatno osnažiti hrvatsko gospodarstvo. Na tom putu važno je imati dobre partnere koji kvalitetnim, pozitivnim i vjerodostojnim izvještavanjem potiču razvoj Hrvatske. Bloomberg Adria pomaže donositeljima odluka u velikim kompanijama i njihovim zaposlenicima da prateći i razumijevajući globalne ekonomske trendove ojačaju svoje financije. Vjerujemo da je u godini u kojoj sve brže koračamo prema potpunoj integraciji u Eurozonu pred nama puno dobrih financijskih vijesti iz Hrvatske, a će biti na raspolaganju za sve potrebne informacije u cilju pravovremenog, točnog i objektivnog izvještavanja javnosti', zaključila je Brnjac.
Kako se navodi u priopćenju, misija Bloomberg Adrije je osigurati regionalnim poduzetnicima snažnije pozicioniranje na gospodarskoj karti svijeta i dati njihovim poslovnim poduhvatima globalni doseg. U realizaciji tog cilja oslanjat će se na pomoć mreže od 2700 novinara i analitičara Bloomberg Newsa iz više od 120 zemalja. Gledatelji i čitatelji će na jednom mjestu imati pristup prevedenom sadržaju Bloomberg News mreže, kao i autorskim člancima redakcija u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Sjevernoj Makedoniji i Bosni i Hercegovini.