Nizozemski proizvođač piva Heineken objavio je u srijedu da je povećao prodaju piva u trećem tromjesečju zahvaljujući povoljnim vremenskim prilikama u Europi i snažnom rastu u Brazilu, Meksiku, Vijetnamu i Južnoafričkoj Republici
U razdoblju od srpnja do rujna drugi proizvođač piva povećao je obujam prodaje za 4,6 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, na 62,6 milijuna hektolitara.
"Obujam prodaje ponovo je povećan u trećem tromjesečju zahvaljujući dobrom vremenu u Europi i snažnom rastu u Brazilu, Meksiku, Vijetnamu i Južnoafričkoj Republici", izjavio je glavni izvršni direktor Jean-Francois van Boxmeer.
Prodaja lager Heinekena, brenda u višoj cjenovnoj kategoriji, porasla je 9,2 posto, uz snažan rast u Brazilu, Južnoj Africi, Francuskoj i Rusiji.
Među slabijim rezultatima izdvaja se pad prodaje piva u Nigeriji, velikom Heinekenovom tržištu, te u Kongu, Kambodži, Poljskoj i Španjolskoj.
Prodaja Heineken lagera također je pala i u regiji Azije i Pacifika.
U najnovijem poslovnom izvješću kompanija je potvrdila prognoze godišnjih rezultata nakon što je u srpnju snizila prognozu marže za petinu postotnog boda zbog slabljenja valuta na pojedinim profitabilnijim tržištima, poput Meksika i Vijetnama, i širenja poslovanja u Brazilu.
Prošle su godine kupili gubitaško brazilsko poslovanje japanskog Kirina i postali drugi tržišni igrač u toj južnoameričkoj zemlji, podsjeća Reuters.