Nizozemski proizvođač piva Heineken u prvoj polovini godine ostvario je dvostruko veću operativnu dobit nego u istom razdoblju godinu ranije, u visini od 1,63 milijarde eura prije jednokratnih stavki, objavila je u ponedjeljak ta kompanija
Taj drugi po veličini svjetski proizvođač piva u tom je razdoblju povećao svoju prodaju za gotovo 10 posto.
Izvršni direktor Dolf van den Brink ističe da je zadovoljan ostvarenim rezultatima, no i da je oprezan te da na razini cijele godine očekuje rezultate koji će biti ispod razina prije pandemije.
Van den Brink je u telefonskom intervjuu za Reuters istaknuo da je za razliku od prošle godine sada zamjetan značajan pritisak posljedica pandemije na njihovo poslovanje u jugoistočnoj Aziji.
Pritom je stanje na jednom od tri vodeća tržišta Heinekena u svijetu, u Vijetnamu zabrinjavajuće zbog karantena uvedenih u gradovima i na jugu zemlje. Malezijska pivovara kompanije je zatvorena, a slabi turizam pogađa i njegovu prodaju u Indoneziji.
Rast troškova sirovina, uključujući ječam, šećer i aluminij za izradu konzervi, počet će pritiskati rezultate Heinekena u drugoj polovini 2021. godine, napomenuo je, dodavši da će se taj utjecaj znatno osjetiti u 2022. godini, kada hedge ugovori više neće ublažavali situaciju.