Air France je objavio da pod svoj brand pridružuje regionalnu niskotarifnu kompaniju HOP! te tako postaje Air France HOP
Ovo je sljedeći korak u pojednostavljenju Air France-KLM portfelja u cilju veće jasnoće samoga branda, ali i dosljednosti komercijalne ponude ovog zračnog prijevoznika u odnosu na konkurenciju, priopćili su iz AirFrance HOP-a.
Air France-KLM grupa, objašnjavaju u nastavku, oslanja se na dva jaka branda: Air France i KLM. Oba branda imaju regionalne varijacije niskotarifnih brandova: za Air France je to bio HOP!, a KLM i dalje ima Cityhopper koji putnicima nudi letove u suradnji s Transavia brandom.
'Ovo je sljedeći korak u konsolidaciji i osnaživanju naših brandova, povećanju jasnoće i cjelokupne dosljednosti ponude grupe Air France-KLM. Domaća mreža, uključujući regionalna tržišta na kojima leti kompanija HOP!, temelji su za Air Franceov poslovni model, osiguravajući regionalno uporište te je dio povijesti kompanije. S obzirom na sve jaču konkurenciju moramo pojasniti svoju ponudu te je povezati s vrijednostima Air France branda', rekao je izjavio Benjamin Smith, Air France-KLM Group CEO.
Promjena, kako navode, neće utjecati na zaposlenike HOP!-a niti na putnike koji su svoje karte kupili za letove s HOP!-om.