Zahvaljujući akciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) "Kupujmo hrvatsko", približno četvrtina građana kupuje domaće proizvode više nego prije, pokazuje istraživanje agencije GfK Hrvatska.
Istraživanje je provedeno krajem prosinca osobnom anketom u kućanstvu na reprezentativnom uzorku od 1.000 stanovnika starijih od 15 godina
Za akciju Kupujmo hrvatsko i njen slogan je prema istraživanju čulo više od 90 posto građana.
Ipak, najveći dio anketiranih građana, njih 71 posto, kaže da kupuje hrvatske proizvode u istoj mjeri kao i prije akcije.
Kupnju domaćih proizvoda veću od prosjeka pokazuju potrošači u Sjevernoj Hrvatskoj i oni sa završenim fakultetskim obrazovanjem (po 27 posto).
Da se kupnjom domaćih proizvoda doprinosi ukupnoj stabilnosti hrvatskog gospodarstva - očuvanju i otvaranju radnih mjesta i jačanju domaće industrije, potpuno se slaže 53 posto anketiranih, a djelomično 28 posto, pa ukupno slaganje iskazuje 81 posto građana.