Za jastuk s oprugama, novitet kakvog nema ni na domaćem, a vjerojatno ni drugim tržištima, tvrtka Bernarda na ovogodišnjoj je Ambienti dobila zlatnu diplomu Mobil Optimum za razvoj i primjenu novih materijala
Koliko god za dobro spavanje znači kvalitetan madrac, odnosno podloga kreveta ispod madraca, stručnjaci u Bernardi upozoravaju da je isto toliko važan i odgovarajući jastuk. Upravo zbog toga razvili su novu vrstu jastuka koji su nazvali Pospanko. Riječ je o patentu koji je u fazi zaštite na europskom tržištu gdje, prema sadašnjim spoznajama, nema sličnog proizvoda.
'Prvi smo u jastuk ugradili spiralne poliuretanske opruge koje osiguravaju primjereno držanje vratne kralježnice, što znači da vrat tijekom spavanja nije u zraku, odnosno bez potpore, ali isto tako nije neprirodno ukošen u odnosu na ostatak tijela. Upravo zbog toga naš jastuk ima dvije opruge različitog promjera kako bi što bolje prilagodio spavačima. Osim udobnog držanja vrata i glave, opruge kod jastuka, kao i kod madraca, najbolje osiguravaju prozračnost', doznajemo od Bernarde Cecelja, vlasnice i direktorice renomiranog proizvođača madraca i kreveta iz Pušćina.
U poduzeću su ponosni što su ponovili prošlogodišnji uspjeh kada je zlatnu medalju osvojio njihov madrac Sportivo , tim više što se na 37. međunarodnom sajmu namještaja, unutarnjeg uređenja i prateće industrije predstavlja 450 izlagača,od čega gotovo polovica iz inozemstva.
'I ove godine smo među našim madracima izložili i nagrađeni Sportivo da bismo pokazali da taj naš proizvod nije napravljen samo radi nagrada, nego da je zaživio na tržištu, kako domaćem tako i stranom. Zbog aktualnih prilika, svi se danas više oslanjamo na izvoz, koliko god to možemo i znamo. Naime, uspjeh u inozemstvu puno ovisi o samom poduzeću. Ne može Vlada doći svakome u poduzeće te dirigirati što će se i kako raditi. Tvrtke moraju same pokazati svoju kreativnost i inovativnost bez čega nema uspjeha', ističe Cecelja.
Da budu ukorak s trendovima u industriji namještaja, a ponekad i ispred njih, stručnjaci iz Bernarde redovito posjećuju Pariz, Milano i Köln gdje se održavaju najvažniji sajmovi u toj industrijskoj grani.
'Tu pratimo i učimo, ali i promoviramo vlastite proizvode. Naša poduzeća imaju snage i pameti, ali nam nedostaje prodornosti i fleksibilnosti. Previše smo inertni, zbog čega bi rijetki stvarali. Većina bi samo kupovala i proizvodila', upozorava Cecelja, dodajući kako je vrlo ponosna na proizvode svog poduzeća i dobivene nagrade.