Hrvatski Telekom, vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, objavio je na Zagrebačkoj burzi svoje rezultate za prva tri mjeseca u 2016. godini
U prva tri mjeseca prihodi Hrvatskog Telekoma rasli su za 3,4 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznose 1,67 milijardi kuna, što je najvećim dijelom rezultat povećanja prihoda u ICT dijelu poslovanja, dobrih rezultata u prodaji električne energije kao i povećane prodaje mobilnih uređaja.
EBITDA prije jednokratnih stavki je stabilna te iznosi 627 milijuna kuna, što je za 0,1 posto manje u odnosu na prošlu godinu, uz EBIDTA maržu od 37,5 posto. EBITDA marža manja je u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 1,3 postotna poena uslijed povećanih prihoda iz dijelova s niskom profitnom maržom te povećanih investicija u tržišne aktivnosti. Neto dobit u prvom kvartalu 2016. godine iznosi 136 milijuna kuna
Usmjerenost na korisnike i inovativne ponude usluga
Prvi kvartal tekuće godine u Hrvatskom Telekomu obilježile su aktivnosti usmjerene na korisnike, inovativnu ponudu uslugu i daljnje investicije u infrastrukturu.
Nakon što je u 2015. godini u razvoj infrastrukture uložio 1,47 milijardi kuna, Hrvatski Telekom nastavlja sa značajnim investicijama koje su usmjerene u tri ključna područja - razvoj mobilne i fiksne infrastrukture te povećanje kapaciteta za širokopojasni pristup internetu. U odnosu na prvo tromjesečje prošle godine, kapitalna ulaganja veća su za 41 milijun kuna, odnosno 15,2 posto.
Pokrivenost populacije 4G mrežom u zatvorenom prostoru iznosi 66 posto krajem prvog tromjesečja 2016. godine, dok je pokrivenost na otvorenom 94 posto. Povećane su i brzine u gradskim područjima s 225 Mbit/s na 262,5 Mbit/s. U nepokretnoj mreži omogućen je optički pristup za više od 184 tisuća kućanstava.
Prvi kvartal poslovanja Hrvatskog Telekoma u 2016. godini obilježilo je i predstavljanje novog, jedinstvenog koncepta ponude usluga na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu - Magenta 1. Ponuda je usmjerena na nagrađivanje vjernosti postojećih i privlačenje novih korisnika, uz isticanje prednosti objedinjavanja svih usluga u Hrvatskom Telekomu. Ponuda uključuje najbolje korisničko iskustvo uz niz jedinstvenih pogodnosti, što je izazvalo dobar interes i kod poslovnih i kod privatnih korisnika.
I u 2016. godini u HT-u se nastavlja strateški program HorizonT, čiji je osnovni cilj povećanje efikasnosti, unapređenje poslovanja kompanije te daljnji rast i razvoj poslovanja. U prvom kvartalu završen je i program zbrinjavanja radnika te je kompaniju napustilo 240 zaposlenika.
Komentirajući poslovne rezultate u prvom kvartalu, predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma Davor Tomašković istaknuo je: 'Zadovoljni smo ostvarenim rezultatima koje je u prvom kvartalu obilježio rast prihoda i stabilna EBITDA te zadržavamo naše objavljene financijske izglede za cijelu 2016. godinu. U nastavku godine bit ćemo i dalje usmjereni na investicije, poboljšanje korisničkog iskustva i inovativnost u ponudi naših proizvoda i usluga, kao i na striktnu troškovnu disciplinu. Novi koncept usluga - Magenta 1 koji smo nedavno lansirali, jedinstven je na hrvatskom tržištu te je zbog svoje inovativnosti jako dobro primljen kod korisnika. Uz daljnji razvoj takvih inovativnih proizvoda nastavljamo i s daljnjim ulaganjima u razvoj infrastrukture i našu tehnološku superiornost, koja je temelj za ponudu najkvalitetnijih usluga i najboljeg korisničkog iskustva.'