Hrvatska turistička zajednica (HTZ) će u suradnji s tvrtkama iz sektora predstaviti hrvatsku turističku ponudu na vodećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB Berlin, koja se od 9. do 12. ožujka zbog pandemije prvi puta u 50 godina ne održava uživo nego online, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.
Putem online platforme ITB Berlin NOW, hrvatski turistički predstavnici održavat će sastanke s predstavnicima najvažnijih agencija, touroperatora i drugih njemačkih partnera.
Iz HTZ-a kažu da je među dogovorenim sastancima i onaj s predstavnicima drugog i trećeg po veličini europskog i njemačkog touroperatora DER Touristikom i FTI-jem, koji su u 2019. u Hrvatsku doveli oko 60 odnosno 70 tisuća turista, kao i s jednim od do pandemije najbrže rastućim njemačkim touroperatorom Schauinsland te aviokompanijama Eurowings i Sundair.
Sa svima će glavna tema biti planovi i mogućnosti za promet prema Hrvatskoj tijekom ove godine, a u fokusu hrvatskog nastupa bit će turistički proizvodi aktivni odmor, kamping, nautika, kulturni turizam, eno-gastronomija, zdravlje i wellness, poslovni turizam i drugo.
Partnerima će se prenijeti i poruke i mjere u sklopu projekta i promotivne kampanje za sigurnost boravka u Hrvatskoj "Safe stay in Croatia" te druge aktualnosti iz hrvatskog turizma, oko epidemiološke situacije u zemlji i slično.
Uz HTZ na virtualnom ITB-u, kao HTZ-ovi suizlagači, sudjeluju još turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije, gradova Dubrovnika i Zagreba, Croatia Airlines, Jadrolinija, Nacionalni park Plitvička jezera te tvrtke Valamar, Maistra, Uniline, Laguna Novigrad, Liburnia Riviera Hoteli, ID Riva, Abacus, Ban Tours, Perfecta Travel, Sunturist, Unlimited Croatia DMC i Via Mea Trave.