Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je proljetnu promotivnu kampanju hrvatskog turizma pod nazivom ‘Say hello to someone you love, say hello to spring. Experience spring in Croatia’, koju će provoditi do kraja ožujka na tržištima s velikim potencijalom za dolaske turista u pred i posezoni, izvijestili su iz Glavnog ureda HTZ-a
Riječ je o tzv. PPS ili kampanji za pred i posezonu koja je na pojedinim tržištima krenula s 1. ožujkom, ovisno o kanalu oglašavanja, a obuhvaća tržišta poput Njemačke, Velike Britanije, Italije, Austrije, Francuske, Švedske, Švicarske i Slovenije, s kojih turisti, prema istraživanjima, vole putovati u pred i posezoni.
‘U fokusu promotivnih aktivnosti HTZ-a svakako su razdoblja pred i posezone, jer u tim dijelovima godine imamo najviše prostora za rast i napredak. Hrvatska je kao destinacija najpoznatija po proizvodu sunca i mora te u skladu s time gotovo da i nema problema s popunjenošću kapaciteta tijekom ljetnih mjeseci. No kako je naš strateški cilj svim potencijalnim turistima Hrvatsku približiti kao destinaciju s kvalitetnom ponudom tijekom cijele godine, povećali smo ulaganja u ovoj godini za oglašavanje pred i posezone. Siguran sam da će rezultati biti vidljivi već ove godine’, poručuje direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Iz Glavnog ureda HTZ-a napominju da nova proljetna kampanja obuhvaća aktivnosti oglašavanja na digitalnim kanalima, mobile, društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Instagram i Youtube), kao i oglašavanja na TV kanalima (ORF2, ATV, ATV2, PRO7, SAT1 na austrijskom tržištu te Eurosport i Discovery channel na ostalim tržištima).
Kampanja poziva potencijalne turiste da posjete Hrvatsku tijekom proljeća, koristi velike oglasne formate, a provode se i dodatne PR aktivnosti, posebice na društvenim mrežama s fokusom na PPS proizvode i događanja.