NAKON ZAGREBA, SPLIT I RIJEKA

Ikea otvara vrata u drugoj polovici 2012.

04.05.2010 u 14:49

Bionic
Reading

Robna kuća Ikea otvorit će se u ljeto ili jesen 2012. u sklopu šoping centra u Rugvici koji će imati 140.000 kvadrata iznajmljivog prostora i 320 trgovina, najavio je u utorak na konferenciji o tržištu nekretnina Branko Mihajlov, direktor Inter Ikea Centre Hrvatska, piše Banka.hr

Popularni švedski trgovac namještaja Ikea napokon je ozbiljno krenuo u realizaciju šoping centra na istočnom prilazu Zagrebu, u Rugvici, gdje je za drugu polovicu 2012. najavljeno otvaranje Ikee u sklopu trgovačkog centra sa 320 dućana.

'Zagrebačka Ikea bit će na 34.000 kvadrata na prvom katu šoping centra ukupne površine 140.000 četvornih metara', najavio je u utorak Branko Mihajlov, direktor Inter Ikea Centre Hrvatska, na otvaranju Šeste godišnje međunarodne konferencije o hrvatskom tržištu nekretnina.

Predstavljajući projekt budućeg Ikeinog centra - Project Zagreb East u blizini naplatnih kućica Ivanja Reka, menadžer je kazao da se ovakav integrirani model Ikeine robne kuće gradi po prvi puta upravo u Zagrebu. To je ujedno i prvi centar u regiji zemalja bivše Jugoslavije gdje švedska kompanija namjerava otvoriti ukupno 8 trgovačkih centara i 9 Ikeinih robnih kuća.

Sljedeća ciljane lokacije za hrvatske centre su Split i Rijeka gdje za gradnju žele kupiti zemljište od 20 hektara, ali su ti projekti još u početnoj fazi, kaže Mihajlov. Razlog zbog kojeg se Ikea u Zagrebu odlučila na gradnju centra na istočnom prilazu gradu je podatak o 1,8 milijuna potencijalnih kupaca koji žive u okruženju, što je mnogo više nego u zapadnom dijelu zagrebačkog prstena u kojem se smjestila većina trgovačkih objekata.

Također, švedski je trgovac istraživanjem tržišta došao do procjene da oko 50-60 milijuna eura Hrvati troše odlazeći u trgovačke centre susjednih zemalja poput Austrije pa Ikea računa na preuzimanje velikog dijela ove potrošnje, piše Banka.hr.

Inače, Inter Ikea Centre Group (IICG) u sklopu koje posluje i hrvatski ogranak švedske kompanije, osnovan je 2001. i upravlja s preko milijun četvornih metara maloprodajnog prostora u sedam zemalja, a u sljedećih nekoliko godina planira otvoriti još toliko trgovačkog prostora.