nakon devet mjeseci

Imperial Riviera Grupa s gubitkom od 22 mln kuna

31.10.2020 u 13:31

Bionic
Reading

Zbog negativnih utjecaja pandemije, hotelska grupacija Imperial Riviera u prvih devet mjeseci ove godine bilježila je gubitak od 22,2 milijuna kuna, nasuprot neto dobiti od gotovo 64 milijuna kuna u istom lanjskom razdoblju, pokazuje financijsko izvješće te kompanije

Imperial Riviera u tom je razdoblju ostvarila 95 milijuna kuna ukupnih prihoda ili 61,3 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju, dok je operativna dobit iz poslovanja EBITDA pala 71 posto, na 32,4 milijuna kuna.

Napominjući da su takvi rezultati očekivani zbog negativnih utjecaja pandemije, koja je gotovo zastavila turistički promet u predsezoni i znatno ga oslabila i u glavnom ljetnom dijelu sezone, iz Imperial Riviere iznose da je pad prihoda u devet mjeseci ove godine pratio i pad ukupnih rashoda, za 45,1 posto, na 136,3 milijuna kuna.

Navode i da su prihodi od prodaje od 90,1 milijun kuna gotovo za 63 posto manji nego u devet mjeseci 2019., no unatoč stavljanju Hrvatske na tzv. crvene liste u nekim europskim zemljama u kolovozu te drugim nepovoljnim pandemijskim okolnostima, samo u trećem tromjesečju uspjeli su ostvariti oko 42 posto prošlogodišnjih prihoda od prodaje.

U portfelju Imperial Riviera Grupe, koja djeluje pod 'okriljem' najveće hotelske kompanije u Hrvatskoj Valamar Rivijere, ukupno je 11 hotela i ljetovališta te dva kampa, većinom na Rab, te u Makarskoj i Poreču. U svim tim objektima je, po podacima iz izvješća, ove godine bilo nešto malo više od 3.400 smještajnih jedinica ili 7,6 posto više nego lani, sa ukupno 8.600 ili 7,1 posto više kreveta.

U devet mjeseci ove godine ostvareno je tako nešto malo više od 336,2 tisuće noćenja ili 60 posto manje nego u istim mjesecima 2019., uz prosječnu dnevnu cijenu od 599 kuna ili nižu 1,4 posto.

Kako bi očuvali poslovanje, likvidnost i radna mjesta i u toj su grupaciji, kao i u Valamaru, provodili program "Pauza-Restart", kojeg produljuju do kraja ove godine, uz mogućnost da traje do 1. travnja 2021.

Nastavljaju i s poduzimanjem sveobuhvatnih standardnih i ad hoc operativnih procedura kriznog postupanja s ciljem osiguravanja dostatne likvidnosti i kontinuiteta poslovanja uz transparentnu i kontinuiranu komunikaciju sa svim dionicima (gosti, partneri, zaposlenici, kreditori, dioničari, nadležna državna tijela i tijela lokalne samouprave), uz očekivanje da će se negativni utjecaji pandemije odraziti i na poslovne rezultate u 2021.

Povratak u 'normalu", kao i gotovo svi drugi u turizmu očekuju tek u 2022. i 2023.