Poziciju čelnog čovjeka Podravke za tržišta Centralne Europe preuzima Jerzy Zalopa, iskusni menadžer na području Srednje i Istočne Europe s vrlo prepoznatljivim modelom upravljanja i poslovnim uspjesima u prehrambenom sektoru
Podravka ovime jača svoj menadžment tim na tržištu Centralne Europe koja obuhvaća tržišta Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Rumunjske i Bugarske.
Svoju poslovnu karijeru započinje 1993. u poljskoj kompaniji Bestfoods u kojoj je između ostaloga radio na poziciji direktora prodaje i marketinga zaduženog za tržište Poljske te izvršnog direktora Bestfoods kompanije na tržištu Češke i Slovačke.
Tijekom 2001. pridružuje se tvrtki Unilever gdje ubrzo preuzima poziciju direktora Unilevera za diviziju hrane na tržištu Poljske i Baltika, a nakon toga i za tržišta Rusije, Ukrajine i Bjelorusije sa sjedištem u Moskvi.
Nakon karijere u Unileveru, 2007. prelazi u norvešku grupaciju Rieber & Son kao glavni direktor Vitane Češka i Slovačka te ujedno i izvršni direktor Rieber & Son Poljska.