Međunarodna kompanija JGL ove je godine partner stručnog projekta na specijalističkom diplomskom stručnom studiju Digitalni marketing na Ekonomskom fakultetu – Zagreb čiji je osnovni smisao iskustveno učenje i razvoj specifičnih vještina koje će studente učiniti još konkurentnijima na tržištu rada.
U suradnji s Digital Kingom – portfeljem usluga za digitalni marketing i internetsko oglašavanje Hrvatskog Telekoma, svaki student će imati priliku u stvarnom digitalnom okruženju realizirati realni budžet za digitalno oglašavanje tijekom rada na stručnom projektu. Predanost, odlučnost i energija koja pokreće napredak samo su neke od vrijednosti koje promoviramo u JGL-u. Svojim odnosom prema društvu, ali i okolišu nastojimo biti primjer drugima, kako bismo onima koji dolaze ostavili zdraviju okolinu za život. Upravo zbog toga, jako smo uzbuđeni svaki puta kada možemo sudjelovati u razvoju mladih talenata koji će dizajnirati i stvarati još bolji svijet.
Naš znanstveni duh uvijek nas gura korak ispred poznatih proizvoda i tehnologija te se nadamo kako će polaznici studija skupa s nama, ali i partnerima ovog projekta, podijeliti ovu strast, navodi Sonja Stahor Gašpar, direktorica Digitalnog poslovanja u JGL-u.
Stručni projekt promiče samostalnost studenata u donošenju odluka, te unapređuje vještine upravljanja projektom, prioritetima, vremenom i budžetom. Specifičnost ove vrste projekta, koji je obavezan za sve studente završnog semestra studija, jest da studenti na raspolaganje dobivaju konkretan budžet koji trebaju rasporediti sukladno ciljevima i strategiji koju su sami definirali pod mentorstvom profesora. Njihov krajnji uspjeh, objašnjava izv. prof. dr. sc. Morana Fudurić, vrednuje se na temelju konkretnih, mjerljivih rezultata koje su studenti postigli za odabranog klijenta, odnosno temu.
Također, kroz odabir teme stručnog projekta, studentima dajemo priliku i poticaj da razviju i promoviraju vlastite poslovne ideje i projekte, ili se zalažu za društvena pitanja koja su im važna. To može, primjerice, biti pisanje bloga, snimanje video podcasta, ili vođenje profila na društvenim medijima koji se bave određenom tematikom. Na taj način nastojimo probuditi i poduzetnički duh među mladim, perspektivnim i obrazovanim ljudima te motivirati kreativne pojedince da svoje inovativne ideje skroz samostalan rad pretoče u stvarnost. U tom kontekstu, izuzetno nam je drago da su kompanije poput JGL-a i Hrvatskog Telekoma prepoznale vrijednost i potencijal stručnog projekta, te studentima omogućile jedno vrlo konkretno, edukativno iskustvo u području digitalnog marketinga – istaknuli su voditelji studija.
Izuzetno smo ponosni na suradnju s EFZG-om i prilici da polaznicima studija Digitalnog marketinga pružimo podršku i savjetovanje kroz ustupanje oglašivačkih računa za Google i Facebook oglašavanje te savjetovanje u kreiranju, vođenju i optimizaciji kampanja. Tim vrhunskih stručnjaka s iskustvom na različitim područjima digitalnog marketinga čini temelj naše ekspertize, garantira kvalitetu i donosi povjerenje i upravo zbog toga smatramo bitnim naše iskustvo i znanje prenijeti mladim budućim stručnjacima, izjavila je Ines Rukljač, voditeljica u Odjelu za Tportal i digitalne usluge oglašavanja Hrvatskog Telekoma.