Izazov #PricelessWave je pregledan 1.259.815.688 puta, a trenutno se razmatra za ulazak Guinnessovu knjigu rekorda
Mastercard je stvorio najveći digitalni val putem društvenih medija koji je uz pomoć nogometnih navijača, poznatih osoba i sportskih heroja diljem svijeta postigao više od milijardu pregleda!
S ciljem da u slavlju poveže navijače tijekom finala UEFA Lige prvaka, izazov #PricelessWave trenutno se razmatra za ulazak Guinnessovu knjigu rekorda. Uz nogometne legende Fernanda Torresa i Marcela Desaillyja te slavne osobe poput Ollyja Mursa, Sama Thompsona i Pixie Lott, do sada je više od 575.689 ljudi podijelilo svoj video na TikToku. U izazov su se uključile i pokazale svoje sposobnosti velike TikTok zvijezde iz cijele Europe, uključujući Harriet Freestyle iz Velike Britanije, Venessu Bauer iz Njemačke i Liu Lewis iz Francuske.
Izazov je pregledan 1.259.815.688 puta, a 167 milijuna ljudi je bilo u interakciji s videom kroz primanje i ostavljanje komentara ili oznake „sviđa mi se“. #PricelessWave ohrabrio je 41.468 muškaraca, 131.219 žena, pa čak i njihovih kućnih ljubimaca da sudjeluju u ovom velikom nogometnom slavlju. Navijači iz cijelog svijeta su se pridružili ovom jedinstvenom izazovu, a najaktivniji su bili korisnici iz Velike Britanije, Njemačke i Francuske.
TikTok zvijezde su se pridružile izazovu i demonstrirale ozbiljne navijačke vještine. Vanessa je otplesala svoj val na koturaljkama, Olly Murs je bacio i uhvatio loptu preko svoje kuće za samo 10 sekundi, a Lia Lewis pokazala nevjerojatan rad nogu, a sve to kako bi proslavili finale UEFA Lige prvaka.
Mastercardovim ambasadorima i TikTok zvijezdama pridružile su se medicinske sestre i njegovatelji, kao i brojni kućni ljubimci navijača diljem svijeta uključujući mačke, pse pa čak i zamorce. Nogometni entuzijasti nominirali su svoje TikTok prijatelje pa je izazov rezultirao raznim nogometnim trikovima i zanimljivim udarcima, a bilo je i nekoliko neuspjelih pokušaja. Jedan korisnik je pokušao tehnicirati s rolom toaletnog papira, drugi skočiti naopaki salto u bazen, ali bez uspjeha.
Izazov #PricelessWave nastavlja i dalje spajati nogometne igrače s navijačima i stvarati nova, nezaboravna iskustva, a Mastercard je još jednom pokazao kako lopta može probuditi navijačku iskru u svakome od nas i potaknuti nas da slavimo ono najbolje što nogomet može ponuditi.
Jeannette Liendo, starija potpredsjednica odjela za marketing i komunikacije Mastercarda u Europi, izjavila je, „Htjeli smo iskoristiti tehnologiju kako bismo povezali obožavatelje širom svijeta i pružili im priliku da zajedno proslave i započnu nešto neprocjenjivo. Nogometni navijači nevjerojatno su strastveni pa je bilo sjajno povezivati ljude tijekom slavlja finala UEFA Lige prvaka. Divno je vidjeti kako se toliko obožavatelja, uključujući i nekoliko poznatih lica, udružilo kako bi stvorili nešto doista neprocjenjivo za UEFA Ligu prvaka. Ovo je proslava koju nikada nećemo zaboraviti.“
Izazov #PricelessWave je kreiran kao TikTok hashtag izazov u kojem su korisnici mogli sudjelovati stvaranjem vlastitog vala i označavanjem svojih videozapisa tagom #PricelessWave. Posebno kreirani filter bi se aktivirao kada bi navijači digli ruke u zrak, a uključivao je efekt padanja konfeta i lopti preko ekrana kao i Mastercardov zvučni identitet.
UEFA Liga prvaka završila je 23. kolovoza pobjedom Bayerna na utakmici finala Lige Prvaka između Bayerna i PSG-a. Bayern je okrunjen prvakom Lige prvaka u sezoni 2019/20.
Na Priceless.com vas očekuje kompilacija najboljih videozapisa iz izazova #PricelessWave.