Britanski magazin Euromoney objavio je nagrade osmog po redu rangiranja najuspješnijih kompanija u Srednjoj i Istočnoj Europi, koje se temelji na istraživanju među tržišnim analitičarima, vodećim bankama u regiji te tvrtkama za istraživanje tržišta
U kategoriji robe široke potrošnje i maloprodaje, za područje Srednje i Istočne Europe, Konzum je dobio prvu nagradu kao tvrtka s najuvjerljivijom i najdosljednijom poslovnom strategijom. Guy Harington i Soledad Contreras, predstavnici magazina Euromoney, ovu nagradu uručili su u prostorijama Agrokora - Ljerki Puljić, starijoj izvršnoj potpredsjednici za strategijske poslovne grupe i marketing, poslovna grupa Poljoprivreda, i Anti Todoriću, izvršnom potpredsjedniku poslovne grupe Maloprodaja.
'Euromoney je jedan od najutjecajnijih časopisa u svijetu tržišta kapitala i novca koji, između ostalog, redovito prati i analizira globalna gospodarska i financijska kretanja. Nagrada istraživanja Najboljih kompanija u Centralnoj i istočnoj Europi jedno je od najvažnijih nezavisnih korporativnih priznanja. Sudionici istraživanja su zamoljeni da nominiraju tri najbolje kompanije u različitim zemljama i sektorima, imajući u vidu tržišnu snagu, profitabilnost, poslovne rezultate, potencijal za rast te kvalitetu menadžmenta', stoji u Konzumovom priopćenju.