Kraš grupa je u 2016. ostvarila neto dobit od 25,6 milijuna kuna, što je 10,8 milijuna kuna ili 73 posto više u odnosu na godinu ranije, navodi se u financijskom izvješću tvrtke objavljenom u ponedjeljak
Istodobno, grupa je ostvarila konsolidirane ukupne prihode u iznosu od 1,02 milijarde kuna, što je pad od 0,4 posto.
Prihodi od prodaje, pak, ostvareni su u iznosu većem od milijardu kuna, pri čemu su prihodi od prodaje na domaćem tržištu ostvareni u iznosu 539,7 milijuna kuna, a prihodi od prodaje u inozemstvu u iznosu od 469 milijuna kuna uz ostvareni rast od 4,6 posto.
Ukupni konsolidirani rashodi u 2016. iznose 992,4 milijuna kuna i manji su za 17,5 milijuna kuna, odnosno za 1,7 posto, u odnosu na 2015. godinu.
Kako ističu iz Kraša, obujam izvoza porastao je lani za 3,6 posto, što je u skladu s postavljenim ciljevima te konditorske kompanije o kontinuiranom rastu izvoza. Napominju da je u ukupnoj prodaji udio izvoza dosegnuo udjel od 48,7 posto.
Povećanje prodaje ostvareno je na prekomorskim tržištima, s naglaskom na izvoz u Saudijsku Arabiju, SAD i Kanadu te na europskim tržištima - u Austriji, Malti, Njemačkoj, Švedskoj, Slovačkoj i Švicarskoj. Rast izvoza ostvaren je i putem povezanih poduzeća, na tržištima Bosne i Hercegovine, Slovenije i Makedonije.
Pozitivnim trendovima prodaje značajno su doprinijeli novi i inovirani proizvodi, navodi se u izvješću. Pritom se naglašavaju posebno dobri rezultati co-brandinga Kraševih jakih brandova, prije svega čokolade Dorina i keksa Domaćica te čokolade Dorina i napolitanke, dječjeg branda KI-KI, kao i čokoladnih napolitanki.
"U 2016. godini na postignute rezultate značajno su utjecale realizirane investicijske aktivnosti u modernizaciju proizvodnje u tvornicama na lokaciji u Zagrebu kao i u povezanim društvima
Karolini d.o.o. Osijek i Miri a.d. Prijedor", stoji još u izvješću.