Do kraja godine na tržište Japana počet će se izvoziti hrvatska vrhunska vina i vinske sorte kojih do sada ondje nije bilo. Za takav se korak odlučilo sedam japanskih distributera i potencijalnih kupaca nakon boravka u Hrvatskoj gdje su obišli vinograde i podrume te kušali odabrana vina i autentične hrvatske specijalitete
Izvoz hrvatskih vina u Japan započeo je prošle godine nakon čega su ona ove veljače predstavljana i na najvećem sajmu trgovine u toj otočnoj zemlji, Supermarket Trade Showu u Tokiju. Odlazak hrvatskih predstavnika u Japan te dolazak japanskih partnera u Hrvatsku dio je velikog projekta promocije hrvatskih vina na tome dalekom tržištu koji je financiran iz Vinske omotnice, mjere Promidžbe na tržištima trećih zemalja iz nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. - 2018. u kojemu zajednički sudjeluju Vina Belje, PP Orahovica i Kraljevski vinogradi
Japanci godišnje popiju 364 milijuna litara vina, a među uvoznim dominiraju ona iz Europe. Ovim je projektom potvrđeno, kako je u svojem priopćenju istaknula Ljiljana Vajda Mlinaček, direktorica marketinga i turizma Belja, da je Japan vrlo zahtjevno i zanimljivo tržište za hrvatske vinare koji im mogu pružiti autentična vina visoke kvalitete.
Japanske goste u Hrvatskoj tijekom posjeta Vinima Belje u Baranji dočekao je i Mirko Filipović, popularni Cro Cop, koji je izuzetno omiljen među Japancima, najveći ambasador hrvatskog sporta i Hrvatske u toj dalekoj zemlji.