Ovih dana počela je gradnja prvih metara trase željezničke pruge Dugo Selo - Križevci duge 36 kilometara čija je vrijednost 230 milijuna eura, od čega je 85 posto sredstava osigurano iz fondova Europske unije
Izvođač tzv. zemljanih radova je Hidroelektra, a ostale radove izvodi konzorcij DIV, Dalekovod i Zagreb Montaža
Radovi su počeli polaganjemtroosnih geomreža TriaAx proizvođača Tensar iz Velike Britanije kojim se produljuje vijek trajanja pruge za čak četiri puta, a brzine teretnih vlakova na 150 kilometara na sat.
Radovi, koji bi trebali biti dovršeni za četiri godine, obuhvaćaju remont stare pruge i gradnju drugog kolosijeka nove te obnovu kolodvora Dugo Selo, Vrbovec i Križevci.
Iduće godine raspisuje se javni natječaj za dionicu Križevci - Botovo za što je osigurano oko 350 milijuna eura iz EU fondova. Investitor je HŽ Infrastruktura, u suradnji s Ministarstvom prometa.
Od ostalih projekta HŽ infrastrukture, u tijeku je projektiranje trase Zagreb - Karlovac, a za dionicu do Rijeke još nije odlučeno hoće li trasa ići starom prugom ili će se graditi nova terasa.