Ikea je lani u Hrvatskoj u samo nešto više od četiri mjeseca, odnosno od otvaranja trgovačkog centra u Rugvici 21. kolovoza pa do kraja 2014. ostvarila prihod veći od 238,5 milijuna kuna. Plastičnije rečeno, kupci su na švedski namještaj prošle godine dnevno trošili skoro dva milijuna kuna
Za usporedbu tijekom čitave 2014. slovenska Lesnina (osam centara) imala je prihode od 701,3 milijuna kuna, bjelovarski Prima Commerce 364,2 milijuna kuna, a Emezzeta 437,4 milijuna kuna.
Kad bi Ikea i u 2015. u svaka četiri mjeseca bilježila iste rezultate tad bi na razini čitave godine imala prihode od gotovo 700 milijuna kuna.
Međutim to nije realno očekivati jer potrošnja građana snažno varira tijekom godine, s tim da su obično za trgovce najprometnija zadnja tri, četiri mjeseca dok je najslabiji promet u siječnju i veljači.
Šveđani su prilikom otvaranja trgovine u Rugvici najavljivali da očekuju 60 milijuna eura odnosno 450 milijuna kuna prometa na godišnjoj razini.
Lanjsku je godinu Ikea, prema podacima s portala Poslovna Hrvatska, završila gubitkom od 53,1 milijun kuna što je očekivano s obzirom na visoke troškove koje je imala vezano za izgradnju centra, tiskanje kataloga i promociju.