Liburnia Riviera Hoteli, najveća hotelska kuća na Kvarneru, u narednih pet godina planira kroz investicije uložiti pola milijarde kuna, od čega polovicu iz vlastitih prihoda kako bi održala nisku zaduženost kompanije te osigurala dugoročan stabilan razvoj, najavio je danas u Opatiji, gdje su predstavljeni novi članovi Uprave, novoimenovani predsjednik Uprave Igor Šehanović
Otkako je LRH preuzeo SN holding u rujnu 2010, u toj se tvrtki odvijalo restrukturiranje, sada je težište na razvoju, a standardizacija troškova poslovanja temelji se na najboljim hrvatskim, europskim i svjetskim hotelskim praksama.
U 2010. već je potrošeno pet milijuna kuna, za 2011. i 2012. planira se investirati 35 milijuna kuna, a u 2013. će se analizirati tržište i studije isplativosti investicije od oko 80-100 milijuna kuna.
'Ova je sezona za nas bila dobra. U prvih sedam mjeseci ove godine uspjeli smo stvorenim novcem iz poslovanja dignuti financijsku efikasnost kompanije za 100 posto u odnosu na isto razdoblje 2010. godine. Taj trend će biti održan do kraja ove godine, a od 2012. do 2015. će rasti prosječnom stopom od 35 posto godišnje', rekao je Šehanović i dodao da uspjeh leži u njihovoj prvoj investiciji, i to na području prodaje i marketinga, u koju su uložili oko dva milijuna kuna.
'Dosad se destinacija razvijala stihijski, a po anketama gosti su navodili dva bitna nedostatka – parking i buku', izjavio je Šehović te naglasio da su oni Gradu Opatiji i ostalim općinama opatijske rivijere te većim hotelskim kućama ponudili izradu stručnog strateškog razvojnog plana destinacije i stvaranje destinacijske kompanije.
Ukoliko se taj sustavni rad ostvari, Šehanović je uvjeren da Opatijska rivijera ima šansu da postane najbolja destinacija na Jadranu, a LRH bi u tom scenariju novac uložila u tri-četiri objekta s većim brojem zvjezdica, koji bi imali bolju ponudu i radili duže, što bi utjecalo na vanpansionsku potrošnju gostiju, trgovine, restorane i drugo.
'Kompanija je dio sustava. Ako napravite objekt s pet zvjezdica, uložite 100 tisuća eura po sobi, očekujete gosta visoke platežne moći, a taj gost kada iziđe na rivu zatekne ringešpil, kokice ili plastične sandale od dva eura, to je, čak i na kratki rok, neostvarivo jer se gost više neće vratiti', tvrdi Šahinović naglasivši da kompanija ne može bez Grada niti Grad bez kompanije.
Robert Ferlan, direktor sektora razvoja i nabave, smatra da Opatija ima sve predispozicije za cjelogodišnje poslovanje te da su, kako bi ona postala top SPA, 'wellness i relax' destinacija, krenuli vratiti stari sjaj hotelima Kvarner, Imperial, Palace, Bellevue, Belvedere, Amalia, Residenz, Kristal te hotelima Bristol i Atlanta u Lovranu.
Direktor prodaje i marketinga Giorgio Cadum je istaknuo da su uveli nove, posebne ponude – obiteljski paketi, romantični odmor i gastro ponude, koje se mogu pratiti preko društvenih mreža, a kako bi svaki gost sam mogao kreirati svoj boravak i interes u Opatiji.
‘Samo zadovoljan gost nam pruža mogućnost dugotrajnog obavljanja naše djelatnosti i njegovo ponovno vraćanje’, napomenuo je za glavni cilj hotelskih operacija direktor tog sektora Dino Hrelja. U tom pogledu su uveli, kaže, 14-dnevne menije i novi koncept doručka i večera, zatim nove karte hrane i pića i druge ponude, a u nabavku sitnog inventara uloženo je 80 posto više nego prošle godine.
Na rješavanju brojnih imovinsko pravnih odnosa, što je preduvjet za planirane investicije, radit će Daria Skansi, direktorica odjela ljudskih resursa. Ona je istaknula da će se nastaviti s edukacijom i razvojem zaposlenika i rukovoditelja, s unaprjeđenjem interne komunikacije, podizanjem motiviranosti i općeg zadovoljstva zaposlenih.