Lidl, treći po veličini trgovački lanac u Hrvatskoj, nastavlja sa širenjem svoje prodajne mreže, ali i modernizacijom postojećih trgovina, priopćeno je u ponedjeljak iz tog diskontnog lanca u vlasništvu njemačke grupe Schwarz
Lidl u Hrvatskoj trenutno broji 86 trgovina, a do kraja 2015. u planu je otvaranje još dviju.
Počevši s trgovinama koje će se još ove godine otvoriti u Zaprešiću i Zagrebu, Lidl kreće s novim konceptom gradnje i uređenja svojih trgovina, koji podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta, više prirodnog svjetla, još veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce.
Prvi Lidl koji će se renovirati je Osijek - Gornji grad, u što će biti uloženo oko 20 milijuna kuna.
Osim novih trgovina koje se do kraja 2015. otvaraju u Zaprešiću i zagrebačkoj Dubravi, Lidl planira modernizaciju i pet postojećih trgovina do kraja 2016. Do kraja ove godine, Lidlova prodajna mreža u Hrvatskoj brojit će 88 trgovina.
Prva postojeća trgovina koja će se renovirati je Lidl Osijek - Gornji grad, a s radovima se počinje već 21. rujna, dok se trgovina zatvara 13. rujna. Vrijednost investicije izgradnje nove trgovine iznosi oko 20 milijuna kuna, a predviđeno trajanje radova je šest mjeseci.