Promotivna roba u Lidlu popularna je među kupcima, no često i gotovo nedostižna, jer većinu njih u Lidlovim poslovnicama dočekaju prazne police. Tom bi problemu uskoro mogao doskočiti takozvani sustav semafora koji točno pokazuje koliko nekog artikla još ima u određenoj poslovnici
Sustav semafora u budućnosti neće biti dostupan samo u korisničkoj aplikaciji, već i na uređajima zaposlenika. Tako si kupci mogu uštedjeti dugu potragu, a možda i odlazak u diskont, piše Lebensmittel Zeitung, za koji je menadžer Tim Schröder izjavio: 'To je revolucija za diskonte!'
Lidl već prikazuje zalihe svojih neprehrambenih promotivnih artikala u stvarnom vremenu u korisničkoj aplikaciji i na početnoj stranici. Taj će se sustav sada proširiti na druga područja, a tako bi se mogao preseliti i na tržišta.
Primjerice, crveni, žuti ili zeleni display trebao bi raditi i na uređajima zaposlenika Lidla kako bi mogli provjeravati zalihe u susjednim poslovnicama. U sustavu semafora crveno označava 'rasprodano', žuto 'skoro rasprodano', a zeleno 'dostupno'. Taj će se semaforski sustav u budućnosti koristiti i u samom diskontu, a za neko vrijeme uključit će i detalji poput boje ili veličine proizvoda.
Ta je 'revolucija' moguća jer Lidlova blagajna bilježi dodatne informacije o prodanim artiklima: tada više nije vidljivo samo to je li majica još dostupna u trgovini, već i u kojoj se boji ili veličini može kupiti, prenosi Fenix-magazin.