DEVETODNEVNI FAM

Luksuzne agencije iz SAD-a u obilasku Istre, prezentirat će im se ponuda u Opatiji, Lovranu, Motovunu, Grožnjanu...

05.10.2021 u 11:33

Bionic
Reading

Započeo je devetodnevni FAM (Familiarization Trip - put upoznavanja lokacije), radni boravak agentica sjevernoameričkih putničkih agencija specijaliziranih za luksuzni turizam. Radi se o drugom takvom posjetu koji je u 2021. godini organizirala RealCroatia

Agentice će u se upoznati s turističkom ponudom Istre, koja je za razliku od Dalmacije još uvijek neistražena i prilično nepoznata destinacija sjevernoameričkim turistima.

Uz Zagreb i Plitvice, prezentirat će im se ponuda u Opatiji, Lovranu, Motovunu, Grožnjanu, Buzetu, Rovinju, Puli, Savudriji, Brijunim, a u povratku i Gorski Kotar.

U travnju je RealCroatia organizirala i prvo putovanje turističkih agenata iz Amerike u Europu od pojave globalne pandemije koronavirusa. Tada je osam američkih agentica, čije su agencije usko specijalizirane za putovanja u segmentu luksuznog turizma, obišlo hrvatske destinacije, Zagreb, Plitvička jezera, Zadar, Trogir, Split, Hvar, Pelješac, Dubrovnik i druge....

Pascal Lee, konzultantica za luksuzni turizam iz agencije West Rock Travel Working kaže da želi vidjeti Hrvatsku iz lokalne perspektive.

“Nekoliko mojih klijenata, iskusnih svjetskih putnika, nedavno se vratilo s odličnih putovanja u Hrvatskoj. Odlučila sam da moram i sama otkriti u čemu je tajna ove predivne zemlje”.

“Ohrabreni smo odličnim povratnim informacijama i rezultatima travanjskog FAM putovanja”, kaže direktorica RealCroatie Petra Gracin.

“Sjeverna Amerika je tržište bolje platežne moći od tipičnih gostiju iz zapadne Europe koji posjećuju Istru i Dalmaciju. Prosječna potrošnja po putniku nerijetko iznosi preko 5000 dolara. Zainteresirani su za usluge koje su tipične za predsezonu i postsezonu – prirodne i kulturne atrakcije, upoznavanje lokalne gastronomije i načina života. Odreda su to individualci ili manje grupe a zanima ih sigurno putovanje i dostupnost te aktivnosti na otvorenom”, zaključuje Gracin.

“Radimo s lokalnim dobavljačima koji poseban naglasak stavljaju na doživljaj. Radi se o trendu turizma temeljenom na održivosti, fokusiranom na doživljaj u kojem se gost dubinski upoznaje s mjestom koje posjećuje“, kaže Marija Mance, specijalist za kreiranje itinerera, koja će gošćama iz Amerike pokazivati destinacije i ponudu.

Američki turisti su prema dostupnim podacima Instituta za turizam najveći turistički potrošači per capita u Hrvatskoj. Uz to, čak 83 posto njih tvrdi da će preporučiti dolazak u Hrvatsku svojim prijateljima po čemu su također vodeći. Usporedbe radi, to je za 13 postotnih bodova više nego u slučaju Njemačke i čak 23 postotna boda više nego u slučaju talijanskih gostiju. Očekuje se da će nagodinu Hrvatsku posjetiti oko 400.000 sjevernoameričkih gostiju te da će ostvariti preko 1,2 milijuna noćenja.