NIJE ŠALA...

Manje slatkiša za istu cijenu

28.11.2008 u 09:38

Bionic
Reading

Mars je jedan od posljednjih velikih proizvođača snack proizvoda i slatkiša koji je morao priznati da kreditna kriza narušava njegovo poslovanje.

Proizvođač Snickersa, M&M-a i brojnih drugih grickalica najavio je da bi mogao povisiti veleprodajne cijene kako bi neutralizirao rast cijena sirovina te troškova energije i pakiranja.

Vijest je stigla nekoliko dana nakon što je konkurentska američka tvrtka Hershey povećala proizvođačke cijene.

Mars razmišlja i o smanjivanju pakiranja nekih svojih proizvoda. U Velikoj Britaniji brojne konditorske firme su već smanjile mjere svojih slatkiša kako bi izbjegle povećanje cijena. Proizvođači slatkiša pogođeni su divljanjem cijena ključnih sirovina na robnim burzama - od kakaa, šećera i kikirikija do goriva.

Cadbury i Nestle samo su neke od britanskih kompanija koje su prihvatile alternativni način borbe protiv rasta cijena. U nastojanjima da spriječe rast cijena oni su pribjegli smanjivanju svojih proizvoda. Tako je Cadburyjeva obiteljska čokolada (Family Share chocolate) sada olakšana za 20 grama pa teži 230 grama umjesto prijašnjih 250 grama.

Proctor & Gamble je uveo novu mjeru za svoj popularni čips Pringler's. Pakiranje koje je prije težilo 200 grama sada teži 170 grama. Nestle je sličnu formulu primijenio na čokoladne bombone Rolo. U vrećici se sada nalazi 10 umjesto 11 bombona