Metro Grupa ostvarila je u trećem kvartalu financijske godine rast online prodaje i dostave. Online prodaja Media Markta i Saturna rasla je za 34,7 posto, dok je prodaja putem dostave u Metro Cash & Carryju rasla za više od 15 posto i ostvarila rekordni udio u ukupnim prihodima koji trenutno iznosi 13,3 posto. Tijekom devet mjeseci like-for-like prodaja Metro Grupe rasla je za 0,2 posto i na razini je trećeg kvartala prošle financijske godine
Metro Cash & Carry i Media-Saturn nastavili su s pozitivnim trendom koji je zabilježen u proteklim kvartalima. Like-for-like prodaja Metro Cash & Carryja u trećem kvartalu zabilježila je rast dvanaesti kvartal za redom, dok Media-Saturn bilježi rast osmi kvartal za redom.
Metro Cash & Carry nastavio je s pozitivnim razvojem u svim segmentima. Like-for-like prodaja rasla je za 0,3% u prvih devet mjeseci financijske godine 2015./2016. U trećem kvartalu like-for-like prodaja METRO Cash & Carryja rasla je za 0,1% čime je ostvaren rast dvanaesti kvartal za redom.
'Na pravom smo putu ostvarenja daljnjeg rasta, snažnije orijentacije na kupce i poduzetnike zahvaljujući transformaciji, što su još jednom potvrdili rekordni rezultati dostave i nastavak rasta online poslovanja. Istovremeno se strateškim ulaganjima snažnije fokusiramo na digitalizaciju ugostiteljske industrije', izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave Metro Grupe.
U ponedjeljak, 1. kolovoza Metro Grupa objavila je preuzimanje udjela u start-upu Shore - vodećoj tvrtki u Europi u online poslovnim rješenjima za lokalne pružatelje usluga. Razvojem cloud softwarea, Shore malim i srednjim poduzetnicima i pružateljima usluga omogućuje digitalno upravljanje poslovnim procesima, što će Metro Grupi omogućiti nastavak promicanja digitalnih poslovnih modela za kupce s ciljem pojednostavljenja i optimizacije njihovih poslovnih procesa, s posebnim naglaskom na hotele i restorane.